Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

BIL for Hi1 i LÆRDAL

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Slår du hole in one på klubbmesterskapet til Lærdal golfklubb får du en VW Golf.
Tatt i betraktning at dette er en 6-hullsbane med 3 par3-hull og at to av par4-hullene ligger innenfor rekkevidde av driver/3W så er det ikke umulig at det vil skje......

Jalla

over 20 år siden

Jalla

se forøvrig:
http://www.legk.no/klubb_artikkel.php?ArtID=160

704

over 20 år siden

704

He he, morsomt. Ser riktig nok ut til at konkurransen bare gjelder hull 2. Men hvis de skal gå to 18-hullsrunder, får da alle spillerne 6 sjanser til å slå hole-in-one??

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Jeg går ut fra at arrangørene vet at en eventuell vinner i så fall må erklære seg profesjonell (trur eg). Men det er kanskje en liten pris å betale for en ny bil.

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Leste nok litt for kjapt, la ikke merke til at det sto hull 2, men samma det, synest det er sterkt av en så liten klubb å sett opp en så saftig premie, selv om risken er liten.

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Hvorfor setter man opp en premie som kun en pro kan ta mot ?

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Hva mener du med at "bare en pro kan ta imot"
For det første er sannsynligheten for at noen vinner denne bilen uhyre liten. 148m, utslag fra ei bulkete matte, knøttliten rykende fersk green godt beskyttet av bunkere.
Dernest finnes det neppe spillere i Lærdal som tar det så tungt om de ikke får spille amatørkonkurranser på noen år. De som spiller golf i Lærdal gjør det fordi det er et fantastisk miljø der, alle kjenner alle og alle prater med alle. Du skulle bli med en tur dit, Runar, bare for å se kontrasten mot hvordan har det der vi spiller til vanlig. Hva om du melder deg inn for 600 kr og blir med på KM ??? Kanskje vinner du en bil.!:!:!

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Må være litt av en VW Golf, siden amatører har lov til å motta premier til en verdi opptil 6000,- :)

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

En amatør kan selvfølgelig ta i mot premier med verdi større enn 6000, men i det øyeblikk han gjør det, så mister han amatør-statusen.

Slik er det.

Og ja, jeg hadde ikke betenkt meg et øyeblikk på å ta i mot premien.

Hvem i alle dager skal bestemme at du IKKE får ta i mot en bil i premie?? Da får amatør-reglene ryke og reise!

mvh

(...)

over 20 år siden

(...)

Ha ha!! Tenk deg et lykketreff for en "medelgolfare" i hcp. 25 klassen, får HiO, og en bil!!

Ender med å bli pro...!! Veldig bra!

Gringo

over 20 år siden

Gringo

Jeg hadde tatt bilen og spilt med 0 i hcp ett år (eller er det 2 ?) skulle jeg ha kommet opp i situasjonen. Utvilsomt en liten pris å betale for en ny bil ! ;-)

Ermie

over 20 år siden

Ermie

Og det er akkurat det jeg akter å gjøre :o)

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Du var utrolig nær på sisterunden, Ernie. Synd bilen overlevde, men trivelig å spille med deg likevel.

Ernie

over 20 år siden

Ernie

He he. Ja, linjen var der. Bare synd at lengden ikke satt helt.

Det var for øvrig hyggelige 18 hull ja, hvis man ser vekk i fra at du spilte én under på siste runden da... ;o) Den var ikke god å følge!

Det kunne for øvrig blitt en litt avkortet helg med de to elgene som krysset veien i Hemsedal. Satte en liten støkk i meg det gitt. Godt du klarte stoppe og at jeg kom meg rundt dem!!

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Vel.. jeg hadde både talje, kniv og sag i bilen, så vi kunne ha slakta og fått oss kjøtt til vinteren.
Men det så stygt ut, jeg sitter høyt i Caravellen og så dem nok før du gjorde. Jeg ble heit i toppen når jeg så at elgkua var på kollisjonskurs med deg og du ikke reagerte. Turte ikke blinke med lysene heller for jeg var redd for å ta oppmerksomheten din. Men det gikk heldigvis bra...såvidt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her