Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sun Mountain

sun

over 20 år siden

sun

Ser meg om etter ny bag. Nokon som har tips? Har sett på Sun Mountain MPB, ser fin ut med inndelte rom til kvar kølle++

veggiss

over 20 år siden

veggiss

jeg har den og er kjempefornøyd, solid, masse lommer og den passer perfekt i sun mountain speed carten min.

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Kjøpte meg en OGIO bag tidligere i sommer med rom med små kuler i stoffet som gjør at køllene holdes fra hverandre. Den kan anbefales... lurer på om det heter EXO eln...

veggiss

over 20 år siden

veggiss

mpb bagen til sun mountain har 14 separate rom for køllene, så at de toucher hverandre er ikke noe problem der.

Hmm

over 20 år siden

Hmm

14 separate rom med skille helt ned til bunnen? Det høres ikke billigt ut skal man ikke rive ut "foret" etter noen runder....

King Ben

over 20 år siden

King Ben

De har en slik type på tgw også. Tror den heter Great divider!!! Her er det også 14 separate rom med "vegger" helt ned.

Den ligger på $99 Ca 620 norske +frakt

sun

over 20 år siden

sun

har separate rom helt ned, og kostar under 2000 svenske...

veggiss

over 20 år siden

veggiss

King Ben: i og med at tgw bruker ups, så er frakt på bager latterlig dyrt, koster $108 å få sendt den du snakket om der. jeg fikk sendt mpb bagen hit fra usa for totalt blir det da $207, jeg betalte $190 for min mpb ferdig shippet hit, og det er mye bedre kvalitet på den bagen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her