Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

bra golfbutikker i sverige??

lars I

over 20 år siden

lars I

jeg og noen kompiser skal på golftur nedover svenskekysten(vestkysten så klart). Er det noen som vet om noen bra og rimelige golfbutikker man burde kikke innom på veien????? Helst langs eller ikke så langt unna E6.

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Finnes en bra en i Strømstad. Golf & Hockey-shop.. De driver å gjør om butikken til mer hockey akkurat nå og har salg på golfutstyr.

Den ligger på høyre side etter lyskrysset i Strømstad, i andre etasje på Team Sportia. Eller kanskje lettere å si: Tvers over gata ved polet:)

Naken

over 20 år siden

Naken

Vet du om de har et godt utvalg i golfklær der?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

EDINS (edins.se) Angelholm (A med to prikker over) er en av skandinavias største og beste golfbutikker....

Bernt

over 20 år siden

Bernt

sjekk dormy.se om de har butikker langs kysten, tror det....

Naken

over 20 år siden

Naken

Dormy har så vidt jeg kunne finne ut kun to varehus; i Malmø og i Ørebro. Men utvalgene der var det jo ikke noe å klage på...

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

De hadde hvertfall et bra utvalg av Lindeberg og Oakley klær. Mulig de ikke har tatt inn mer siden hockey'n tar såpass med plass i hyllene på høst/vintertid.

xxxx

over 20 år siden

xxxx

Bazar på Svinesund.
Se www.puregolf.nu

Intersport i det nye varehuset på Nordby

Kekern

over 20 år siden

Kekern

I Kungsbacka litt sør for Gøteborg ligger den beste golfbitikken jeg sett. Det er et kjøpesenter som heter Freeport (www.freeport.se). Der har de knallpriser på alt det beste av utstyr. J.Lindeberg har også en egen butikk på samme sted. Et mekka for oss golfere...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her