Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfshop i New York C. Tips?

Chris

over 20 år siden

Chris

Skal til New York om kun få dager, og lurer på om noen av dere har noen hotte tips på gode golfbutikker der? Må jo tilfredstille min kjøpelyst og nysgjerrighet der borte også.

Padre

over 20 år siden

Padre

Litt å velge mellom. New York er stor by!
Start her og se om noen er i nærheten av dit du skal:

http://www.golf-quest.com/golf-stores-NY.html

Front

over 20 år siden

Front

Vel, husker dessverre ikke adressen helt, men det ligger en snasen butikk rett ved Macy's (rett ovenfor, muligens 35 st.?). Der er første etasje viet til klær, sko og gadgets, mens køllene er plassert i annen etasje. Stort og flott puttingområde hvor det er utrolig gøy å kjøre puttekonkurranse med alle mulige puttere som finnes for salg.

Ta med deg de køllene du kjøper ned til Chelsea Piers, et tidligere lagerhus omgjort til tumleplass for ulike idretter. Det gir litt Woody Allen følelse å stå på drivingrangen der med utsikt mot New Jersey på andre siden av Hudson river. I god amerikansk latmannstradisjon kommer ballen automatisk opp av bakken på peggen.

Ellers er det ikke bryderiet verdt å reise til The World of Golfs "butikk" på East 47 st., som er innredet i en gammel leilighet. Skralt utvalg.

Chris

over 20 år siden

Chris

Takk, Padre og Front.
Front: Kan det stemme at det er New York Golf Center du snakker om, den ligger på 35 st. De har en hjemmeside også, www.nygolfcenter.com. Forventer ikke å at du husker alt for mye derfra, men var det bra utvalg i køller? Og 10 000 kr sp.målet er, var det mye venstre køller og se der, da jeg spiller left. Og som sagt, forventer ikke at du skal huske dette. Takk uansett

Front

over 20 år siden

Front

Chris, jeg tor du har rett med hensyn til navnet. I forhold til norske proshopper er det jo knallbra utvalg, men vi snakker heller ikke om et slikt enormt kjøpesenter for golfutstyr som visstnok finnes rundt om i USA. Men butikken ga en "good feeling" også på grunn av interiør og presentasjon av varene. Utvalget av venstrekøller kan jeg dessverre ikke uttale meg om.

God tur!

Chris

over 20 år siden

Chris

Takk igjen Front!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her