Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Frustrasjons-tråd

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Jeg er frustrert fordi jeg ikke kan spille golf. Grunnen er såre enkel. Bilen min er dau, finito og sliten. Den vil ikke starte og trenger ny hjerne.

Gunder har lyst å spille golf.
Gunder er frustrert.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Gunder trenger ny bil, for han kan ikke spille golf!

eh, Gunder. snakker du om golf bil?

eller en VW Golf?

gi den gamle litt TLC så skal du se den våkner igjen....

jeg stemmer for Saab...

over 20 år siden

jeg glemte å si at jeg er frustrert jeg også, for jeg får heller ikke spille golf, jobb jobb jobb jobb..... men tid til litt nerding her inne, ja det har jeg..... :D

King Ben

over 20 år siden

King Ben

HVis du lover å hjelpe til å lete etter baller i skogen så kan jeg sikker hente dag en dag så vi kan spille!!!!!;-)

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Hurra!! King Ben er snill :) Nå er jeg ikke frustrert lengre! Skal springe gjennom skogen for deg hele tiden! Nammis.

Nå blir det golf snart!

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Bar si ifra når og hvor Gunder!

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Heldigvis sorterer jeg under kremen av norsk, arbeidsledig ungdom, så jeg kan spille golf når som helst.

Uheldigvis har jeg ingen venner, så jeg får ikke spilt likevel.

over 20 år siden

Jeg er frustrert fordi jeg ikke får spilt golf mer enn kanskje maks 2 ganger til før jeg skal til Skottland

Putre McSurre kommer til å knuse meg og hovere over det etterpå...

noen tips for psyche-out?

Labtec

over 20 år siden

Labtec

Si at han er dum, så blir han helt sikkert satt ut

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Gunder.
Hadde jeg vært på den siden, skulle jeg selvsagt sørget for å få luftet deg litt ;)

eh

over 20 år siden

eh

TigerMc......: Rett før sutre begynner sine preshot rutiner kan du stille noen litt syke spørsmål: slår du på innpust eller utpust. Er høyre eller venstre øye dominant? etc. Sutre leser selvfølgelig dette så du må finne nye syke spørsmål før gamlebanen skal knuses.

over 20 år siden

Veldig bra eh..... loool....

Svirre MCPøtt kan ikke lese, så dette går nok bra......

:D

en gang til...

looooool

Leipern

over 20 år siden

Leipern

Jeg har fått greendysleksi. Pokker :(

eh

over 20 år siden

eh

"#¤%&/ : TMWIHC: Alt dette skriveriet om at dere skal gå gamle banen gir jo ekstreme frustrasjoner for oss andre.Ønsker alikevel deg og sutre god tur og håper dere får ordentlig skotsk høstvær så dere også får testet den på en ikke alt for enkel måte.

Front

over 20 år siden

Front

Høstvær? Ja da gjelder det sannerlig å åpne (dame)paraplyen mot vinden. Og husk nå på å ikke legge den på fairway mens du slår. Uansett tørker sikkert klærne i løpet av de 20 sekundene det tar til neste slag. ;-)

over 20 år siden

hehe..... good one..... ;O) ref. www.golfsiden.com

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Hehe, ja Front der siterer du en fin diskusjon fra et annet fora :-) OMG sier nå jeg bare flere der som helt utrolig får liret ut av seg det rareste...

golferboy

over 20 år siden

golferboy

Nå er jeg så dritlei av å hooke alle slag at jeg er millimetere fra å lage grillspyd av de forbanna køllene. Hva f*** er det som skjer om dagen??

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Være glad du ikke slicer...

duffe mc slice

over 20 år siden

duffe mc slice

Eller duffer, slicer, bommer på halvmetersputten, er i skogen, alle vannhinder og mister ballen i roughen.

gjorde alt dette og mer til på KM i helga....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her