Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nytt jernsett!

pankla

over 20 år siden

pankla

Var inne på nettet og sjekket prisene på tgw.com, der hadde de tilbud på Big Bertha til $499, det inneholdt 4-10 + sw og pw. er det en god deal? eller er det noe andre som vet om nettbitikker med gode priser.

Shipping kom på $58. må jeg betale moms også?

Kenny

Happy

over 20 år siden

Happy

Så vidt meg bekjent shippes ikke Callaway fra USA normalt sett.

Et annet sett du kanskje bør vurdere er Taylor Made Rac OS2 3-pw fra www.rockbottomgolf.com til 399$.

Du må også betale moms. Dersom DHL vil du få regning på dette i ettertid.

pankla

over 20 år siden

pankla

Tusen takk for infoen. Kommer over et Big Bertha sett i proshoppen i Hurum, de skulle ha 5200,- for et fult sett. Det må da være en god deal.

Lavida

over 20 år siden

Lavida

5200 for et jernsett? Halleluja! Jaja, det er et fritt land.

Minnes at jeg handlet køller til fruen i fjor fra USA på lowprogolf.com. Her er hva jeg fikk for 4900 alt inkl:

Driver Integra VS 88 II 15 gr.
Bang SF Fairway 5,7,9,13
Ground Attack jern 7-lw
Graman Graphite Shafts (mer en gode nok low kick-skaft, trolig vel så bra som hva som kommer montert på de fleste OEM)
Winn Midsize Copper grep
+ en superfemi kaki trallebag (Bag Boy)

Ok, det var en ekstraordinær god deal, og jeg måtte bruke en kveld på monteringingen. Men nå har fruen et kanonsett. Hadde jeg gått for OEM ville prisen lett bikket over 20 lakser.

Skal man kjøpe jern til 5000 +, hadde jeg forlangt en grundig analyse og tilpasning fra proshop.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her