Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tenerife/ Gran Canaria

runis

over 20 år siden

runis

Er det nokon som har eit godt tips kvar ein kan få greenfeepakkar til ein anstendig pris på desse stadane? har sjekka med nokre charterselskap men desse har ein uanstendig høg pris!!

på førhand crasias!

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Hei.
Du kan teste Salobre Golf på Gran Canaria (Arguineguin) OK bane. Ving-golf har greie pakker.

Ellers ville jeg satset på Alicante-området hvis du tenker pris.

Takk på spansk skrives Gracias..... ;-)

runis

over 20 år siden

runis

eehh gracias ! for det tipset.

Kjetil

over 20 år siden

Kjetil

Bor du på Anfi del Mar på Gran Canaria får du rabatt på El Salobre. Husker ikke hvor mye.

runis

over 20 år siden

runis

takk for tipset!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Vet ikke om dette er litt off topic, men skal du spille spektakulær bane i Tenerife-området anbefaler jeg http://www.tecinagolf.com/index.asp. Tecina Golf på øya La Gomera er bare helt utrolig.

Det er den mest spektakulære utsikten jeg har sett på en bane. Jeg er ikke den mest bereiste, men dette var en opplevelse av de få.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

jeg tror det er 30 euro i rabatt på salobre, som forøvrig ikke heter El Salobre, men bare Salobre Golf & Resort.

flott bane med noen fantastiske hull.
det er mye vind der oppe i høyden på Gran Canaria, så man får kjørt seg skikkelig på en luftig dag.
spilte der 2. Januar, og det var heftig.

Den gamle banen i Las Palmas skal også være fin, og er forøvrig Spanias eldste golfklubb.

God tur

flise

over 20 år siden

flise

Noen som vet om man kan leie køller der nede?

selvfølgelig

over 20 år siden

selvfølgelig

..:-)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Dra heller til Algarve og kontakt Carlos Golf Agency på Vilamoura-stripa....

Om det er en golftur da ;)

runis

over 20 år siden

runis

No er turen bestilt og det vart Tenerife! Pris for fem dagars spel på tre baner 3400! Det er vel det ein kan kalle jævlig dyrt!

takkar alle for gode innspel!

704

over 20 år siden

704

trøst deg med det at spania ER dyrt hvis man vil spille på gode baner. både på fastlandet og øyene.

men dere får sikkert en bra tur. her begynner det bli kaldt. var 8 grader da jeg var ute og trente litt i kveld...

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Vi drar 11.

15 netter og 14 greenfe 4700 NOK

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her