Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf med muzak

Over there

over 20 år siden

Over there

Nå på Viasat ser vi enda en elendig produsert golfturnering fra PGA. Med muzak i bakgrunnen får vi for det meste se puttende spillere ovenfra og på langt hold. Før vi har våknet av den ene reklamepausen kommer den neste, mens resultatlistene ruller. En lykkelig ansatt på Statistisk Sentralbyrå som samtidig er interessert i golf har mest utbytte av sendingen. Kommentatoren gjør som vanlig en solid jobb. Kan han be om at de slår av musikken, eller er golf så kjedelig at sendingene må piffes opp med annen kunst?

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Enig, sendingene fra US er heeeelt ræva. Fatter ikke at de kan la kamera gå hele tiden, og bare avbryte over there.
Viasat sport burde kombinere golfturneringer med f'eks Nascar. Hver gang det er reklamepause får vi se 3-4 runder.
Eller de kunne sende en rockekonsert med en sang per reklamepause.

haha

over 20 år siden

haha

forslaget ditt suger jalla..

for en mongis

halå!!

over 20 år siden

halå!!

hvis sendingene/musikken er så dårlig, så er det jo bare å se på noe annet eller sette på lydløs på tv'n!! det er ikke verre enn det!! lykke til videre!!

Kjetil

over 20 år siden

Kjetil

Til halå!!
Argumentet ditt funker hvis man ikke vil se på et program. Hvis man ikke liker golf så kan man skifte kanal eller slå av. Jeg vil se på PGA championship. Jeg vil se på golf spillt av de beste i verden. Den eneste måten å se det på er på Viasat Sport.

Vi vil se på golf, ikke resultatlisten hvert 6. minutt. Det hjelper lite å skru ned lyden eller se på noe annet. Jeg vil høre kommentatoren og se på golf. Ikke se på noe annet eller se på en resultatliste uten lyd.

Det må da være lov til å klage på elendige TV-produksjoner!

Golfsendinger fra USA suger. Golfsendinger fra Europa rocker.

brede

over 20 år siden

brede

Her kan dere se live video fra USA uten muzak. Bare par-3 hullene, til gjengjeld flere forskjellige spillere. Funker bra med bredbånd.

http://sports.channel.aol.com/golf/pgachampionship/livenm

H

over 20 år siden

H

Topp, Brede
Takk for linken

golferboy

over 20 år siden

golferboy

da jeg for tiden ikke har viasat er jo dette helt konge! Noen som vet om man kan se andre pga/european-tour turneringer live på nett?

golf

over 20 år siden

golf

Helt enig med Kjetil, golfsendingene fra europa er mye bedre. En tre-timers sendinding fra pga-touren er jo stort sett en og halv time golf og resten statistikk og leaderbords. Etter fire hull på siste dag av pga mesterskapet hadde de vist Thomas Bjørn putte EN gang og han lå på 3. plass da han startet.......

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her