Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Uff da..Tigern ikke helt med!

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Satte meg ned for å se Major i dag, og mente jeg hadde fått med meg at Tiger skulle starte tidlig... Men sendingen begynte, og ikke et ord ble sagt, så jeg regnet med at han ikke hadde startet enda..(ennå?).. Tiden gikk, og til slutt måtte jeg sjekke nettet, og DER: Tiger Woods +5...

Aiaiai... Ikke bra! Får håpe på en super-runde i morgen! Heldigvis er Vijay ikke helt med heller, så da er sjansen fortsatt god, bare Tigern klarer Cut´en!

@Gunder, Jeg har fri imorgen(rettere sagt idag...Fredag, og tenkte jeg skulle spille litt golf(merkelig nok)... Vi spilte så vidt et par hull sammen forrige dagen. Har du lyst til å spille en runde på dagen i morgen? 1100-tiden?

mvh TigerFan!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Helloisen TigerFan! Takk for sist. Jeg reiser vekk i morgen og blir borte hele helgen, men tar gjerne en runde ut i neste uke? gunder@framebase.com

Ikke får jeg sett PGA turneringen i helgen. Er sulteforet på tv-golf uten Viasat sport nå plutselig. Snufs.

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Høres bra ut! Jeg har ferie fra mandag, regner med at det blir en del golf fremover da, så da kan vi j0 avtales nærmere. Kan jo hende vi får med han andre Tiger også?!

Er mye rart jeg kunne klart meg uten, men golf på tv er IKKE en av de! :)

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

jeg vil gjerne spille golf til uken.....

Tyriloff eller Miklagrums?

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Tror det må bli Miklagar(antert)... Har dårlig råd akkurat nå...(siste uka før lønn... :D )

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Men så bra, da får vi kanskje Tiger og Tiger med på en Miklagrumsert? La oss avtale nærmere neste uke.

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

Interessant....

Tom

over 20 år siden

Tom

Kjempe.....

over 20 år siden

Hva da?
at vi bruker opp din tid ved å skrive lapper til hverandre?

:O)

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Det er overhengende stor fare for at jeg også blir med på en runde neste uke. Hvis dere gidder å ha meg med, that is.

Tom

over 20 år siden

Tom

Telefon?? Msm??

Pus

over 20 år siden

Pus

Tiger, husk melk og brød på veien hjem.
Pus

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Telefon har jeg. Msm vet jeg ikke hva er.

Webmaster

over 20 år siden

Webmaster

Litt senere idag kan dere sende e-post til hverandre fra dette forumet, hvis dere klarer å vente.... :-)

antitiger

over 20 år siden

antitiger

Kan ikke dere skaffe dere nummeret til hverandre, så kan dere snakke litt der. Jeg vil hevde dette er ett emne som ikke hører hjemme på ett åpent forum. Hvis du ikke skjønte at Tom mente Msn og ikke msm så er du bare dum, er du dum krutt?

Vil Webmaster at dette skal bli en slags "dateside" for golfere?

Til Tigerfan! Det er så deilig at surpompen ligger lnagt nede i sumpa. Håper han misser cuten, det hadde vært delilig.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

antitiger,
det er fint at sånne som deg og Tom påtar dere rollen som forumpoliti, vi trenger flere som dere!

Jeg kan dessuten glede deg ved å fortelle at jeg vet hva Msn er, det er en feilaktig forkortning av Msn messenger.

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Med fem over melder Tiger at han ikke spilte safe i går. I dag er han presset. Men det er ikke Tiger å safe seg inn under cut'en.

Altså: En presset Tiger må ta sjanser. Gjør dere klar for et show langt ned på 60-tallet. Believe me!

HAHA

over 20 år siden

HAHA

Velvel Lavida..

Jeg håper du ikke bruker mye penger på veddemål om golf, for er bommet du stygt.

Tiger skal slite hardt for å komme seg ned på 60-tallet idag. på par og 4 hull igjen. Det blir tøft..hehehehe

Belive me isteden

Herregud

over 20 år siden

Herregud

så patetisk. Lett å komme med tips i etterkant.

HAHA

over 20 år siden

HAHA

RETTELSE:

Velvel Lavida..

Jeg håper du ikke bruker mye penger på veddemål om golf, for er bommet du stygt.

Tiger skal slite hardt for å komme seg langt ned på 60-tallet idag. på par og 4 hull igjen. Det blir tøft..hehehehe

Belive me isteden

Til Herregud!

Mulig det er patetisk, men det er som oftest de tipsene som går inn.

sol

over 20 år siden

sol

Spørs om vi som trodde fullt og fast på Lavida kommer til å gjøre det igjen :)

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Jaja, stakk haka frem der. Men resonnementet mitt var i hvert fall bra :-)

66 idag er da noe

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Hmmmmm
Han klarte cutt'en med et nødskrik. En liten fugl på det 18.!!

Samtidig ender han på 4 plass......

For en spiller.........

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Sol skrev:
"Spørs om vi som trodde fullt og fast på Lavida kommer til å gjøre det igjen :)"

Jeg har vel ikke brent alle broer :-)

Tiger endte til slutt to slag bak vinneren, så det er vel rett å si at noen var litt for rask med å kaste den første stenen på meg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her