Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf Digest - finnes de fortsatt ???

Gunnar

over 22 år siden

Gunnar

Noen som har fått Golf Digest i posten i det siste ?
Den siste utgaven jeg har fått er februar-utgaven, har heller ikke sett bladene i kiosken på en evighet...

Tore

over 22 år siden

Tore

Kjøpte et hos Narvesen for 14 dager siden, utgave mai.

Gunnar

over 22 år siden

Gunnar

Hei Tore -

I hvilken kiosk da ?
Ingen av Narvesen rundt Oslo S har denne...

Tore

over 22 år siden

Tore

Det var Narvesen ved Hovseter T-bane stasjon.

Bjørn

over 22 år siden

Bjørn

Jeg abonnerer, men har heller ikke fått noe siden februar. Var inne på hjemmesidene deres. Ingen informasjon å finne mht neste utgave, eller om de forsatt er opp og står.
Men, linken "Bestill abonnement" var død.
Er de konk?
Bjørn

oddemann

over 22 år siden

oddemann

Jeg har heller ikke mottatt bladet siden februar. Har heller ikke funnet det hos Narvesen.

JanB

over 22 år siden

JanB

Fullverdige medlemmer av Scangolf Community skulle etter det jeg kan lese få tilsendt 2 stk. nummer gratis. (verdi kr. 118,-)
Ingen som har fått ? (ikke jeg)

Jarle M

over 22 år siden

Jarle M

Jeg vet at det kom ut et nummer i slutten av april/begynnelsen av mai. Skal sjekke opp med Gold Digest i morgen, fredag, og komme med en tilbakemelding i løpet av denne dagen.

Jarle Midtskogen
Webmaster

Bjørn Holthe

over 22 år siden

Bjørn Holthe

Har forsøkt å ringe Golf Digest, men telefonnummeret er ikke lenger i bruk.
Forsøkte så MMK as.
De ga følgende informasjon:
Det har kun kommet ut et nummer i år (i februar). Så de som mener å ha kjøpt senere nummer har nok ikke kjøpt noen norsk utgave.
Pr. dato skulle det ha kommet ut fire nummer, men de 3 siste har ikke kommet ut.
Jeg spurte om MMK as viste om den norske utgaven forsatt eksisterer. Svaret jeg fikk var: "det lurer vi på også, vi har blitt lovet en avklaring i løpet av uken". Etter hva jeg forsto så var det en del problemer med lisensen etc.

Bjørn

Gunnar

over 22 år siden

Gunnar

Jeg snakket akkurat på telefon med Tom B Andersen som står som ansvarlig utgiver.
De har for lite kapital og jobbet vistnok med å få inn penger gjennom en emisjon, men slet med å få dette til og det så vist ikke så bra ut for øyeblikket (med de jobbet fortsatt med saken).

Jarle M

over 22 år siden

Jarle M

Har nå snakket med styreformannen og han kunne også fortelle at det ser meget mørkt ut. Styret har aktivt jobbet med kandidater for mulig oppkjøp / videreføring av selskapet eller dets innhold. Dette har de ikke lykkes med dette, men de jobber fortsatt med saken.

Dette betyr vel i praksis at det ikke kommer flere utgaver av dette bladet i Norge...

Golf Digest Norge har pr. dags dato ca. 1100 abonnenter og selger ml. 2000 og 2500 av hver utgave gjennom Narvesen. Dette er for dårlig. Rart i grunn, når vi snakker om verdens mest populære golfmagasin. Det er selvsagt mye norskt stoff i den norske utgaven, men ca. 50% er oversatte artikler eller stoff fra GD USA.

PS: Det stemmer for øvrig at siste utgave kom i månedsskifte februart/mars.

Fersking

over 22 år siden

Fersking

En del kjøper sikkert originalen. Har i hvertfall aldri falt meg inn å kjøpe den norske i hvertfall, men plukker av og til med den amerikanske... Vet ikke hvorfor...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her