Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Glasgow

Teldar

over 20 år siden

Teldar

Kan noen gi meg et par tips?

Vi er fire stykker som planlegger en tur i høst - langhelg i slutten av den norske sesongen - er midten av oktober vel sent? Regner mye kanskje?

Hvilke baner anbefales? Hotell?

Fly ordner vi, hvor kan en kjøpe hotell/greenfee pakker?

Noe spes. en bør tenke på?

Thanks!

Brian Phillips

over 20 år siden

Brian Phillips

Teldar,

It all depends on your budget. How much are you willing to pay?

Brian

Teldar

over 20 år siden

Teldar

Vi hadde nok tenkt oss relativt enkel standard på hotellet. Siden det kun er karer som skal på tur trenger vi ikke SPA med krem & sånn.

Ellers er det jo greit å bo i nærheten av banene.

Hcp på oss som spiller er fra 5 - 25

Har du noen tips Brian?

Brian Phillips

over 20 år siden

Brian Phillips

Teldar,

I have loads of tips but I meant what is the budget for Greenfees?

You can also go to www.ruff-fairway.com

This is a society in Norway that I am a member of that had a trip to the Glasgow area this year. The photos and courses they played are listed.

Let me know what price you are all willing to pay for greenfees in total for the days you will be there and I will give you wome recommendations.

Brian

Per Kristian

over 20 år siden

Per Kristian

Vi dro til Glasgow eller nærmere bestemt Prestwick i vår og ordnet alt gjennom en fyr der borte som fikset alt for oss. Han bestilte tider, ordnet transport (minibuss fra hotellet hver morgen og hentet igjen til avtalt tid), hotell, og stort sett alt vi lurte på. Vi betalte en sum til karen og slapp å tenke på noe mer resten av langhelga vi var der. Gutta der borte er hypervennlige og han kom selvsagt innom hotellet en kveld og drakk et par pints. Regner med det fins plenty av slike golfarrangørfolk der, men jeg kan gi deg noen linker hvis du vil (har de ikke her, dessverre...). Vi spilte litt forskjellige baner til forskjellige priser, men siden alt var betalt på forhånd ble det aldri sånn at "herregud, denne banen koster flesk!" Kun god stemning hele veien!

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Er dere helt "låst" på at dere skal bo i Glasgow ?
Jeg har noen tips til dere... men ikke akkurat i Glasgow ??

Vi hadde et hus om var i sentrum av Troon, 70 meter til nærmeste pub, og 5 minutter (gå) fra Royal Troon.

Huset hadde 3 soverom i 2 etg, og stue med sovesofa nede (som var bra å ligge på...). Vi betalte 1100 pr. person FOR EN UKE.... og det var inkludert naboleiligheten også... (vi var 5). Jeg tipper under 1000 for dere.....

Ellers har jeg tips om hotell og baner i nærheten også... og MASSE bilder :-)

I 2004 bodde vi i cupar, men det er lenger nord (20 min fra St. Andrews). har mange tips osv der også......

Bare si fra hvis dere vil ha mer info.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her