Nybegynner
Hva er grunnen til at det på noen baner som f.eks Tyrifjord er 25 i Hcp for å spille? Jeg har Grønt kort og bor i nærheten av denne banen, men må kjøre dobbelt så langt f.eks til Randsfjord for å spille en hel runde med 18 hull. Dette irriterer meg. Er det en måte for eierne å reklamere for at banen, at de setter et høyere krav, eller er det slik at de skal unngå oss ferskinger. Det kan virke som det er grusomt for enkelte å bruke et kvarter lengre tid en beregnet på en runde. Håper dette ikke gjelder majoriteten av golfspillere.
Min subjektive mening er at det burde være like krav på alle baner slik at alle som har tatt grøntkort kunne spille der de ville. Tror dette hadde vært positivt for utviklingen til nybegynnere, man kan lære utrolig mye som nybegynner av å gå i flight med noen mer rutinerte.
Min subjektive mening er at det burde være like krav på alle baner slik at alle som har tatt grøntkort kunne spille der de ville. Tror dette hadde vært positivt for utviklingen til nybegynnere, man kan lære utrolig mye som nybegynner av å gå i flight med noen mer rutinerte.