Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Damer

Kong sam

over 20 år siden

Kong sam

Da jeg er lei av og være singel så søker jeg etter en golfbærte.
Så er det noen som vet hvor de finest og hyggligste golfbærtene er medlem?
Det burde være fra 20 og oppover til 33 år sånn ca.
Så hvis du har et tips om en singel dame som liker golf så er det bare og rope ut.

Mvh

Singel 26 åring

Padre

over 20 år siden

Padre

Det er utrolig sjelden man ser en fin golfbærte (eller bærte i det hele tatt) i den alderen på golfbanen. I min lange "karriere" kan jeg ikke huske å ha sett så mange. Jeg har sett veldig mange på dirvingrangen, men borte blir de etterhvert. De finner vel sikkert ut at golf er en teit sport... Jeg tror nok ikke at jenter i 20 årene har golf øverst på ønskelisten over sysler akkurat.
Men jeg skal si i fra hvis jeg ser noen! ;-)

Snedd

over 20 år siden

Snedd

Lykke til med det prosjektet..., Kong Sam! Har sjelden hørt om en tøffere utfordring.
Hvis du derimot er åpen for å heve aldersgrensen oppad en smule, kan Bogstad være stedet. Her er det mange damer, og mange av dem sitter svært godt i det. De har artige navn som Tulla, Søs, Lulle, Lillemor, Gullet osv, og de er single fordi mennene deres er døde av alderdom. Noen av dem er hyggelige også... De treffes best ved tee 1 på Bogstad hver eneste hverdag rundt kl 10. Fordelen er at de spiller golf hver eneste bidige dag, og at de aldri slår bort en ball.
Men altså, du må regne med at alderen ligger noe over 70.
Lykke til.

Håkon

over 20 år siden

Håkon

Hvis du spiller med damene på Bogstad må du passe på å følge etiketten! Spilte der ifjor sammen med en japansk turist med 2 handicap, han slo som en gud med 5 jernet sitt. Han kom imidlertid i skade for å trekke trallen sin mellom greenen og bunkeren på hull 2, og da gjallet det i skogen fra dameflighten bak oss, godt akkompagnert av hissige armer i luften. Du verden så mye kjeft vi fikk på hull 8 da de tok oss igjen, bl.a. for at vi ikke slapp de gjennom (det var imidlertid ingen av oss som syntes de var så nærme at det var aktuelt tidligere, men vi hadde tenkt å gjøre det på hull 9). Så lykke til!

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Jeg vil bare nevne at jeg bidrar for tiden og oppfordrer andre til å gjøre det samme. De siste tre årene har jeg lært opp to ekser til å spille golf, og ny dama har nettopp fått køller i bursdagsgave, på sikt vil dette føre til et attraktivt annenhåndsmarked samt en mye hyggeligere golfopplevelse ettersom jenter som svinger drivere er mye vakrere enn feite menn.

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

wahtever; glimrende tiltak!

Braka

over 20 år siden

Braka

Kong sam. Dropp Bogstad. Sjekk hjemmesiden til Grini. De har en egen turnering for single 3/9. Dameklassen er fullbooket. mangler menn. Dog et problem med alder. Kan sikkert løses. 2x9 Hull og middag.
Burde være mitt i blinken. Jeg er også drit lei av å trene opp og kjøpe utstyr til de som straks blir ekser ;-)

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

Glem det, de eneste presentable bærtene jeg har sett på golfbanen har blitt dradd dit av han de er sammen med.
Du kan kanskje ha litt mer hell hvis du drar til Sverige, for der er det en annen innstilling til golf, og det finnes faktisk noen ledige lekkerbiskener å oppdrive.
Mener å ha sett reklame for at det finnes en sjekkeside for enslige golfspillere også, men har ikke peiling på adressen.
Du må gjerne poste erfaringer her etterhvert som du får dem, hehe
Lykke til

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Enig med Bobby og sier fint tiltak, Wahtever :-)

Har også stor forståelse med Braka - du er ikke alene om å trene dem opp, spandere (de beste) køllene, for så å miste både "mann og mus" etter en stund.

Jeg tror det største problemet er at de fleste single damer har blitt single nettopp fordi de IKKE liker golf.

Men men. Kong Sam - ikke gi opp. Ikke for aggressiv, tenk rolig baksving, passe trøkk i gjennomføringen så avslutter du ofte med balansen i behold:-)

Dilter

over 20 år siden

Dilter

A propos Sverige, så kan du jo prøve her: http://www.singelgolfare.se/home/, selv om de sier de har stengt for nyregistreringer. Er vist også planer om et norsk tilsvarende nettsted.

Braka

over 20 år siden

Braka

grine har som sagt et opplegg for single som er overbooket med damer. Hvis ingen flere melder seg på av gutter, blir det rene herligheten. Min sving blir bare likt av min mor, men "ingen bryr seg om farven på katta, bare den fanger mus". så er du singel mann som ønsker singel kvinne som spiller golf,,, sjekk Grini, eller helst la være for min del...

olemartin

over 20 år siden

olemartin

Den er for single over 40 år, bare så det er sagt
http://www.grinigolfklubb.no/Turneringer/2005/Single40.htm

Silje

over 20 år siden

Silje

Jeg spiller ofte på Asker golfklubb og har flere andre venninner som er under 30 som spiller der :)

- Silje

pelle

over 20 år siden

pelle

Tid og sted?
I'll be there..
:-)

704

over 20 år siden

704

Asker?? Har en gratis green fee jeg der. Når skal venninnen dine spille? Er de single forresten??

Og wahtever, hvor er eksene dine? Var det de som dumpet deg? Tenk å fått en "ferdig utlært" golfdame med eget sett :o)

Golfkompis.se

over 20 år siden

Golfkompis.se

Hej
Jag såg i Google att ni nämnde sajten Singelgolfare här på ert forum.
Jag driver den sajten och det är riktigt som Dilter skriver att vi inte tar emot fler nyregistrerignar.

Men vi startar istället nu en ny sajt som kommer att bli både större och bättre och den erbjuder dessutom ett medlemskap som är gratis.

Surfa in på www.golfkompis.se och registrera er.

Vi har lagt in alla golfklubbarna för Norge, Danmark och Sverige så att man kan ange sin klubbtillhörighet.

Mvh Torsten Nurbo
ansvarig

PetterØ

over 20 år siden

PetterØ

Sjekk Himmerland. Hørte for en tid tilbake at de arrangerte singleweekend, for din skyld håper jeg de holder på med det fortsatt.

nelly

over 20 år siden

nelly

Hei kong Sam, du kan jo spille sammen med meg, jeg er uten mannlig spillepartner og ser tålig bra ut. Lyshåret 169 cm, 55 kg men 35 år og bor helt sør i landet. :)

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Way to go Nelly, hvordan kan kongen si nei til slikt!?

nelly

over 20 år siden

nelly

Håper han sier JA :)

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Intet galt med markedsføringa ihvertfall!

nelly

over 20 år siden

nelly

nei, og hvis ikke kongen vil, vil kanskje en prins fra vest agder eller rogaland spille med meg.

Han kan gjerne være fra 25 - 75 år uten kjæreste som vil spille med ham. OG om han har venn/venninne kan det jo hende at hun blir sjalu og velger å være med ham likevel??

Persolighetstest ønskes :)

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Basert på hvordan enkelte debatter her inne utvikler seg kan det være lurt å ta den personlighetstesten......

Lykke til fra et område der baner allerede er stengt tross 10varmegrader!

Spit1

over 20 år siden

Spit1

I går var det kjempeforhold på Kongsberg.
Likevel har den vært stengt i 3 uker.
Hjelper ikke at styret ba om forståelse når de stengte. Jeg hverken forstår eller aksepterer det.
Styret bør ta hattene sin og gå. De tjener medlemmene sine dårlig.

Pepper

over 20 år siden

Pepper

Styrene vil vel i stor grad legge vekt på rådene fra greenkeeperne, og de vil gjerne stenge for å spare gresset, tømme rør til vanningsanlegg før det plutselig fryser til mv. Jeg er ingen ekspert på gress, men når det er så vått som nå og gresset ikke gror lenger skal det vel ikke mye til før oppslått torv blir vanskelig å reparere og dermed muligheter for en dårligere bane ved start til våren?

At baner som Drøbak stenger på dato uansett skjønner jeg imidlertid ikke. Min bane holdt ihvertfall oppe lenger enn noen gang tidligere og så lenge man mente det var forsvarlig.

smaksforsterker

over 20 år siden

smaksforsterker

Nettopp begynt å spille golf og gitt klar beskjed til forloveden om at hvis hun ikke lærer seg å spille golf, vil hun få ansvaret for at forholdet ryker!

salt i maten

over 20 år siden

salt i maten

Dama gidder ikke å begyne å spille golf... HVa skal jeg gjøre?
Desverre så er jeg heller ikke mann nok til å begyne med konebrenning (damebrenning)!!!

@lle Fugler

over 20 år siden

@lle Fugler

Ingen mennesker har like behov! Ofte er det motsetninger som tiltrekker...... Om ikke partneren har nøyaktig samme interesser får man prøve som ellers i et forhold... gi og ta og finn kopromier! Jeg vet av erfaring at det er lett å si.... og vanskelig å leve opp til...... Veldig få jeg kjenner liker å begynne med noe som en føler seg presset til å gjøre! Helst skal man komme på det selv at man har lyst.... noen områder er helt sammenlignbare.... Jeg kjenner endel damer som har gitt seg med golf etter en voldsom iver i starten, DR er drepen for mange ....resultat er kronisk senebetennelse i "uvlan"...hehe.... Enten blir mann hektet eller så lar man det være....
Så til dere som ikke får med "kjærringa " på banen.... nyt de timene dere får der ...slik at dere kommer hjem med oppladede batterier... som den store jegeren som har vært ute å nedfelt et bytte....hehe....
La heller "kjærringa" få drive med noe som hun lader sine batterier på...... ;) de er ofte kreative....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her