Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Alice Cooper

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Leste nettop på golferen.no at Alice Cooper gikk Miklagard på 79 fra hvit før han reiste hjem. Noen som kan sette denne prestasjonen i perspektiv?

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Da gikk han vel omtrent til hcpet sitt... og det er ikke værst av en gammel "krok".

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Mht all diskusjonen om sakte spill, så skrev de også at han gikk runden på 2 t 50 m. Heller ikke verst av en gammel "krok".

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Jau han får vel 8 slag fra hvitt, og da skrev han seg vel ned et lite napp.

Lurer på hvor mange av dogleggene han kutta :p

Men en ting er sikkert. Så sinna som han ser ut etter han har raka i bunkeren på hull 18, så er jeg glad jeg ikke var mannen med kamera som ble spist levende av en sortkledd sinnarocker.

Thor

over 20 år siden

Thor

Av alle mine runder med golf var dette en av de hyggeligste rundene jeg har spilt. Alice Cooper var en "knakande" ålreit kar, med masse historier på lager. Han spiller så å si alle kjendisturneringene i USA og har spilt med nesten alle av verdens beste golfere. Han spilte med Michelle Wie for noen uker siden, og det var kanskje den spilleren som har imponert han mest av alle.
Cooper spilte svært bra golf og kunne nok scoret en god del bedre hvis nærspillet hadde fungert bedre. Han er tross alt 57 år, men har god "trøkk i kula". Med lånt utstyr fra vår pro slo han 3wood 240 meter..

Etterpå tok han seg svært god tid til å snakke med alle og stilte opp på bilder med alle som ønsket det. Jeg tar med glede en ny runde med Cooper anytime:-)

Thor

Gunnar

over 20 år siden

Gunnar

New York, London, LA, Tokyo, Paris og Kløfta. Coops har fått med seg alle metropolene. Woods, Singh, Els, Goosen, Mickelson og Hellenæs. Coops har spillt med alle de beste. Skulle vært rocker....

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Bare 240 med 3 wood? Bah ! Det gjør jeg med to bind for øynene, en arm på ryggen, og en fot på en badeball !

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Litt misunnelig på Thor nå..... litt.

Ta vekk badeballen og et av bindene foran øynene så kan jeg også i min villeste drømmer tro at jeg er like god som Gunder påstår at han er.... ;-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her