Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Suzann på Barsebæck

Proffen

over 20 år siden

Proffen

3djeplass etter dag 2, i spann med Nilsmark og Neumann. Lovende!
Gå gå gå Suzann i helgen!
Kjemp for Solheim plassen!

Susern

over 20 år siden

Susern

Suzanne LEDER etter2 hull 3. runde. GO!!!!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

ny birdie, -4 nå, 2 foran Sørenstam og Nocera

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Nocera har -3 så hun er bare ett slag foran...

Bernt

over 20 år siden

Bernt

my bad!

1 foran Nocera, 3 foran Sørenstam

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Er den noen kanal som sender noe fra denne turneringen?

Håkon

over 20 år siden

Håkon

SVT1 sender. Så akkurat Suzann duffe et innspill, og var langt unna å treffe greenen. Ifølge kommentatoren "glemte" hun å vri overkropen, og hun slo erfor bare med armene. Et usedvanlig dårlig slag til Suzann å være, desverre.

preben

over 20 år siden

preben

Hørte henne på tv nå med noe av den værste svorsken jeg har hørt på lenge. Mere svensk enn norsk, latterlig..

Uff

over 20 år siden

Uff

Bra spillt av Suzann. Men jeg blir flau av den norsk-svensken hun presterer på SVT1.
Hold deg til norsk, vær så snill!!

Er det en eller anne dum svenske som ikke skjønner norsk, så synd for han.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Kjørte på golftur gjennom Sverige i sommer. Ufattelig hvor mange svensker man må snakke engelsk til.

preben

over 20 år siden

preben

Og hva er den nye svingen hun har begynt med? Men den funker ser det ut til.
Den er det ikke mange som har..

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Fyttigrisen så pitte-pitte liten du gjør deg, Suzann! Utrolig krampaktig svorsk, for å si det mildt. Jeg rødmer og snur meg vekk! Dette er verre enn Vibeke Løkkeberg på bergensk-østlandsk-svensk i ettan for fem år siden. Nesten på høyde med Cecilie Leganger på andpustent dansk (nåvel, det skal noe til).

Jeeez, du har da både spill og språk til å klare deg selv!

Kutt ut å krype for svenskene, Suzann. Please!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Hadde vært dritkult om hun hadde snakket engelsk til svenskene LOL

Håkon

over 20 år siden

Håkon

Den nye svingen hennes se unektelig litt snodig ut, men den funket jo rimelig greit. Enig med preben, det er ikke mange som har en sik sving.....

Hadde vært artig med en ekspertkommentar til svingen hennes, og da mener jeg ekspert, ikke all verdens forståsegpåere og verdensmestere som det kryr av her.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Svingen er vel en kombinasjon av Leadbetter's formaning om hva som er framtidens sving, og en vri Asbjørn Ramnefjell har bedrevet med i det siste. Det ser kanskje snodig ut, men det gjorde det når Bokløv (var det rett skrevet?) gikk i spagaten også.

nick

over 20 år siden

nick

Har ikke Suzann vært hos ny trener nå før turneringen??

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Hva skulle fordelen være med å "sette" eller "cocke" hendene før skulderoppvridningen?

Even

over 20 år siden

Even

Man må snakke Svorsk til svenskene eller så skjønner de ingenting. Per Haugsrud - er du her ? Du vet vel mer om dette !!??

@lle Fugler

over 20 år siden

@lle Fugler

Koste meg med å se på direkte sendingen på Sverige.... spennende avslutning.... synd at Suzann ikke klarte bedre i siste runde! Har aldri brukt caddie, men på meg så virket hun en smule usikker hele tiden...hadde jeg skulle hatt en caddie som såkalt skulle hjelpe meg hele tiden..... og det er jo ikke maks utgangspunkt for et golfslag.... hun kommer helt sikkert til å få den selvtilitten før eller siden...

Godt Norsk

over 20 år siden

Godt Norsk

Jaja, så ble det sprekk igjen, som det vanligvis gjør når en nordmann nærmer seg slutten på en eller annen konkurranse. Petter Solberg, Marius Bakken, Ingrid Kristiansen, Henrik Bjørnstad, Jan Are Larsen, Liv Grete Skjelbreid Poarée, Suzann Pettersen, damestafettlaget i langrenn. Ååååååå så lei jeg er av alt som er NESTEN NESTEN NESTEN NESTEN.
Heldigvis gleder jeg meg over de få unntakene som finnes.

H

over 20 år siden

H

Godt Norsk. Dette er tull.
Prøv heller å se det positive i at hun er så langt fremme etter et vanskelig år med skader.
Og skal du først nevne suverene Liv Grete med alle VM-gull så heter hun Poiré. A-en kommer kun i talespråk. Også Petter Solberg, verdensmester, Ingrid Kristiansen, verdensmester + v-rek holder i marathon over flere år + alle de v-rek hun satte på bane!!!
Ta en liten oppdatering, så ser du at du har gått glipp av mange gleder

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Vi er 4,5 mill nordmenn, og er i toppen i svært mange idrettsgrener utenom vintergrener, til og med golf....selv om det kun er HB og Tutta.......utrolig med tanke på klima og kort sesong....
For ikke å glemme Hushovd og Arvesen.....
Orientering har vi også vært i verdenstoppen i mange år, men who cares , sant :) men makan til idrettsfolk skal man lete lenge etter..
padling, roing....sier ikke mer....

Vi er ikke akkurat et sommerland :)

Perspektiv eier du ikke ....

Og nicket ditt er rimelig skjevt ;) og gir ikke akurat bilde av innstillingen din....

olemartin

over 20 år siden

olemartin

Godt Norsk, du beveger det langt bort fra ting du har greie på. Kom ikke å si at mr Solberg sprekker ofte mot slutten av konkurranser. Det er heller det motsatte.

-olemartin som er klar over at dette er fryktelig off topic, men som er forbannet på Citroen, Subaru, Pirelli, Michelin og Solberg for at denne sesongen går til hel....

PS: Grattis til Tutta for en bra plassering med tanke på skadeavbrekket.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her