Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Larsen på t(o)ur!

Facit

over 20 år siden

Facit

Hva er det med Jan Are Larsen? Nå er det andre europatour på rad som han kommer sist! Og det er andre europatour på rad (minst) som han ikke spiller inn banen før første runde. Hva vil han med golfen sin?

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Han skal sikkert ta et friår...

facit på tur....

over 20 år siden

facit på tur....

Vet at Larsen brukte hele tirsdagen til å spille banen, og onsdag til å trene...Han er vel nede i en bølgedal, og han slår nok snart hardt tilbake. Ønsker han lykke til videre !!!

Facit

over 20 år siden

Facit

OK, mulig jeg tok feil vedrørende siste turnering. Men jeg VET at han ikke har spilt inn ved flere anledninger denne sesongen. Ikke veldig særiøst, spør du meg.

Jan-Are Larsen

over 20 år siden

Jan-Are Larsen

Seriøst eller ikke er vel en sak for meg å bestemme. Vet ikke hvor du har informasjonen din fra, men den eneste turneringen jeg med vilje ikke spilte trenings runde på var Nissan Irish Open grunnet sen beskjed om deltakelse. I Scandinavian ble alle sendt av banen, ( men det visste du vel) på tirsdag. Mandag var banen stengt, og selv om jeg var på plass i Stockholm på mandag ved lunsj ble det ikke noe spill på banen før vi begynte på torsdag. Ellers hyggelig at du følger med :)
Hilsen Jan-Are Larsen (Som fortsatt er i Skottland og trener til tross for siste plass (minst).

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Hehehe, så der fikk du den facesit. Stå på Jan-Are!!!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Stå på Jan-Are !

Brian Phillips

over 20 år siden

Brian Phillips

Keep your head up Jan-Are!!

Think of all of those that have lost their cards before such as Tom Lehman who lost his card and thought about hiring out skis in the winter!!

A couple of years later he won The Open and is now Ryder Cup Captain!!

Or Michael Campbell..

Good luck to you and all of the Norwegians on the tours around the world. It is a lonely job when things are not going well.

Good luck!

Brian

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Bra Jan-Are !! Det løsner igjen - det vet vi. Et par gode turneringer så ser vi deg på tour neste år og.

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Enig. Heier på deg i medgang og motgang! Lykke til fremover :-)

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Go Jan-Are, go!!

Noen som vet hvor mange turneringer han skal delta i framover? Alle? De fleste? Moskva, BMW, Omega pluss pluss?

Snedd

over 20 år siden

Snedd

Der kan man se at det er mulig å komme raskt tilbake på sporet! Larsen fire under på tredjerunden i Russland etter syv birdies, og plutselig spiller han om en topp-10-plass søndag. Kjør på, Jan-Are!

Må være bittert for Rojahn at han misset cutten etter at han så ut til å ligge innenfor grensen helt til slutt. Men sånn er det. Sikkert ikke moro å tenke på den doble bogeyen på et av de siste hullene... (Men kongepokalen er i hvert fall hans!)

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Det er en bra runde J-A har gjort. Tilsvarendei morgen så er det topp 15 og det er mer enn godkjent. Synd det er lite penger å hente, men selvtillit får han ihvertfall sammen med ranking på Challenge Tour.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her