kaek
1. ikke si at bookingen kan fikse dette grøntkort og høyhandicappere klarer alltid å rotte seg sammen idet dem helst ikke vil spille med "gode" spillere fordi dem tror de blir sett ned på, dette stemmer selvsagt sjeldent.
2. Ikke si at singelhandicappere ofte går like sent som høyhandicappere, dette stemmer nesten aldri UANSETT om singelhandicappere slår langt og skevt. et slag på 250 meter med litt for mye fade ut i hinder e.l. går mye fortere enn 4 slag på 70 meter.
igår opplevde jeg å gå bak en 4'er flight med noe som må ha stjelt grøntkortene sine et eller annet sted. Venta vel ca 7-8 minutter på hvert slag, (vi var 4 i flighten min og) virka som alle skulle fullføre hullet uansett om de brukte 80 slag. Aldri sett noe så talentløst i golf, men det værste av alt er at den meste tiden ble brukt på greenen. Hellingene på en nesten uondulert green skulle leses så tiger woods så ut som en drittunge, og putten ble til tross satt 3 meter feil. Pleier å være relativt rolig på golfbanen men jeg har aldri vært så dårlig humør i hele mitt liv tross bra spill fra min side.
på toppen av kaka var flighten foran også trege, fordet om de lå over et helt hull foran, iom at jeg var i en 4'er ball fikk vi ikke gå igjennom og helvete var løs.
Jeg gikk ut når klokka var 16:10 når jeg kom inn var det mørkt. Fordet om den flighten foran gikk av etter 9hull tok runden rundt 6 TIMER!
Dette må gjøres noe med, kravene til grønt kort må høynes. Herrer burde klart 8av 10 baller over 150 meter, og damer over 100 meter. Når damer som hacker ballen 25 m hver gang får grønt kort er det ikke rart det går seint! Jeg forstår at alle må begynne et sted men da får man begynne på driving rangen og stå der med 40 protimer om det må til for å få slått ballen. Marshallen burde kaste ut folk som går seint på flekken, hele dagen min ble ødelagt pga dette! grrrr