Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norske Golf webshopper

Golfy

over 20 år siden

Golfy

Hei! Jeg lurer på hva dere synes er norges beste golfshop på nett, og hvorfor? Ser at det mye forskjellig både på produkter, merker, innhold og kvalitet. Noen er skikkelig dårlige, men andre er meget bra. Noen erfaringer?

Peder

over 20 år siden

Peder

var innom en nettshop i dag, fikk en link av en kollega som handler litt der: http://www.golfplayer.no
Er visstnok ny-åpnet og gir 25% på alt av utstyr . Billig var det, og bra ser den ut. Betalte med kort så jeg håper jeg får varene:-)

Peder

over 20 år siden

Peder

Men ser nå at du spurte om dette 05.08 så du har nok sikkert handlet det du trenger allerede:-)

Gunder

over 20 år siden

Gunder

www.golfinord.no selvsagt :p

Gakkgakk

over 20 år siden

Gakkgakk

www.clubmaker.no

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Skulle ikke være noen grunn til ikke å velge Nettogolf.com Der finner du helsett til 3000 kr.

seb

over 20 år siden

seb

kan ikke si at utvalget til clubmaker.no var spesielt imponerende

www.golfinord.no sitt er jo meget mye bedre men prisen er jo så høye at handling der utgår med høye kneløft. kan jo få samme køller fra statene til halve prisen .

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Hos Børje på Nettogolf får du mest kvalitet for pengene. I know.

Golfy

over 20 år siden

Golfy

Takker Peder for svar, dog sent:-) Men har tittet på samtlige ovennevnte sider, og må nok si at golfplayer.no er den jeg finner best. Jeg bestillte en wedge, golfballer og et junior sett, og fikk det etter 3 dager! Bra produkter og bra priser, informativ og variert utvalg. Dessverre bare ukjente (for meg) merker, men er overrasket over pris og kvalitet!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her