Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Reservering av nick!

veggiss

over 20 år siden

veggiss

kult at dette er på plass, ikke tok det mye tid heller. nå kan vi hvertfall slippe idiotene som poster med andre sine nick i tide og utide. forhåpentligvis vil alle reservere nickene sine, og vi kan etterhvert gå over til at man må ha et reservert nick for å poste her, og maks et nick pr epost adresse. kunne faktisk fått til saklige diskusjoner her hvis det var tilfelle :)

taggiss

over 20 år siden

taggiss

nå begynner det å ligne så mye en ordentlig forumløsning at det bare er latterlig at det ikke etableres istedenfor å lage noen hjemmelagde greier.
Med en skikkelig løsning kan man abonnere på utvalgte tråder, søke og for oversikt på en helt annen måte.

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Jeg har reservert alle nick av verdi: JOnny, Leif Osvold, tintin osv. slik at når det kommer noe rart fra den kanten så er det bare å skylde på meg... ;)

Webmaster

over 20 år siden

Webmaster

Det kan jeg herved avkrefte ;-)

Det passes godt på nå i begynnelsen når det gjelder hvilke nicks som reserveres...

Hvis det er noen som mener at deres nick er "stjålet", er det bare å si ifra.

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Hmm er nå mitt :-)

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Tror Webmaster har skjønt hvorfor forumet hans er det beste.

Hvis det gjøres for vanskelig med for mye regler, så hadde scangolf lidd en ganske rask død. Det går vel ikke an å kun diskutere seriøs golf over lengre tid? Nei, nå er forumet akkurat passe seriøst, passe useriøst og passe uforutsigbart til at vi gidder å kikke innom med ujevne mellomrom.

Selv om salige Tintin har sagt mye rart i sin tid, så hadde han rett i at dette først og fremst dreier seg om underholdning.

Det betyr selvfølgelig ikke at ALT skal være useriøst. God underholdning inneholder alle sinnsstemninger :-)

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Japp, dette var på tide.. Kjempebra.. Cookies nå slik at vi slipper å skrive inn pass hver gang så er alt perfekt.

wahtever

over 20 år siden

wahtever

ah.. man må bare gjøre det en gang.. supert!

kaek

over 20 år siden

kaek

det viktigste med et forum er at det er enkelt, lett og finne frem og har registrerings byrden som må blir gjort

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Jeg har forøvrig også reservert nicket "Webmaster" men er bare litt uenig med meg selv.

Cavalier

over 20 år siden

Cavalier

Er det mulig å få lagt ut en liste over registrerte nick?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her