Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Medlemskap

Hill

over 20 år siden

Hill

Har nettopp tatt Grønt Kort, men enda ikke meldt meg inn i en klubb. Nå går det jo mot slutten av sesongen og er i tvil om jeg skal melde meg direkte inn i en av klubbene i Oslo-området, eller om jeg skal holde meg til et fjernmedlemskap / postkasseklubb i år.

Har noen innspill og/eller priser/adresser til billige postkasseklubber??

På forhånd takk.

eisp

over 20 år siden

eisp

http://www.solumgolf.no
Ikke håpløst langt unna Oslo, fin bane og rimelig medlemsskap:)

bobjoy

over 20 år siden

bobjoy

Hvam golfklubb, 9 hull ved Hvam videregående skole. Rimelig og ikke avskrekkende langt fra Oslo

Janec

over 20 år siden

Janec

Foreslår at du melder deg inn i fjernklubb, f.eks Preikestolen for resten av sesongen. Så kan du farte rundt på de ulike baner i området ditt og se hvor du trives på banen og i miljøet. Det er det billigste alt siden det ikke lenge er slutt på sesongen her i Nord. Finner du noe du liker ligger det på de fleste hjemmesider til klubbene muligheter for leie av spillerett resten av året, og da er det bare å prute.....

Bjørn

over 20 år siden

Bjørn

Kan anbefale Nes gk www.nesgolfklubb.no

Labbetuss

over 20 år siden

Labbetuss

Hvis du ikke vil betale for mye, koster et korthullsbanemedlemsskap på Nes golfklubb kun kr. 1300,- . Dette er inklusive spillerett på korthullsbanen og 10% rabatt på greenfee på hovedbanen. Noen bedre?

Einstein

over 20 år siden

Einstein

Mens du lurer på hva du skal gjøre, så kan du leie spillerett både her og der. Da får du spille så mye du vil uten å binde deg til en fast bane mer enn et år av gangen.

SuperRay

over 20 år siden

SuperRay

Hei,

Du kan jo prøve å melde deg inn i GrorudGK, de har et medlemskap der med begrenset spillerettigheter for 1000,-

Dvs. at du er medlem ut året, samt at du får 4 uker med gratis spilling på banen.

Senior Turen

over 20 år siden

Senior Turen

Hva med et prøvemedlemskap på Grønmo. Se www.gronmogk.no

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her