Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tiger på jakt igjen!

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Grei runde til nå på tigern! -10 etter 15 hull, -11 totalt!. Ligger greit ann for en birdie til på 16, som er et par 5. GO Tiger!!! :)

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Glemte noe... Back to Back Eagles på et par 5 og par 4 hull! Det hjelper på scoren det..! :D

olemartin

over 20 år siden

olemartin

Ble en 61 runde og tangerte sin beste runde noensinne på PGA touren

Mulligan

over 20 år siden

Mulligan

Helt rått! Jeg håper Tiger tukter Vijay de neste to rundene, og viser klart og tydelig hvorfor han er nummer en i verden. Dette var enormt godt gjort!

Mulligan

over 20 år siden

Mulligan

Tiger sliter litt mer idag. Vi får håpe han våkner igjen nå, for ellers skal det bli veldig vanskelig å holde følge med Vijay!

Bjørn Erik

over 20 år siden

Bjørn Erik

3 bogeys på første fire er ikke så god start:-( 7 slag bak nå...

Tom

over 20 år siden

Tom

Tiger har jo vert i form i det siste. Kanskje Vijay sin tur etter at han har slitet noen uker/måneder??. Det gjør det jo litt mer spendende i toppen sammenlagt.

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Vijay har byttet putter før denne turneringen, og ikke vet jeg hva han bruker nå, men fy, en slik putter vil jeg ha også!!! :) Utrolig hvor mye det betyr for psyken å bytte putter. Han har puttet dårlig i hele år, men nå setter han nesten alt! Han treffer jo ikke ballen dårlig med de andre køllene heller da...

Håper Tigern våkner litt mer nå!

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Hoohaa! Så akkurat swing-vision av Driven til Tiger... 138 mph clubspeed, 180 mph ball-speed! 7.4 grader launch angle!

Aiaiai.

Bjørn Erik

over 20 år siden

Bjørn Erik

Tiger spiller litt bedre, men Vijay er jo helt rå! Han er 9 slag foran nå...

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

HIIIHAA! Det må være en av rundens Birdier! 2. slag i vann. Dropp på green, og så 25 meters putt rett i koppen!!! Er ikke ofte jeg ser Tiger stå og le og smile på greenen!!

jan

over 20 år siden

jan

Sitter å ser på nå. Selv om amerikanerne nesten buer på Vijay, så knuser han Tiger så det holder.
-22 på Vijay, ni foran Tiger.

Det er deilig!

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Ahh. Nå begynner det å likne noe. Som vi alle vet, og har erfart, så er golf noe som snur forferdelig fort! Og i løpet av 18 hull kan det skje MYE rart! :) Og det vet Tigern! Han kjører Steady, og nå begynner det å hjelpe!

mvh

Bernt

over 20 år siden

Bernt

The silent panther kills the tiger

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

ooooooo...... er det zen, eller bare et "gammelt jungelord" ???n :D

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Går an å være fan av begge ;) og det er jeg hehe men holder en knapp på Singh.....Begge er fantastiske i mine øyne, men denne gangen....

Til Bernt

over 20 år siden

Til Bernt

Bernt. Nå får du holde kjeft. Det burde du kanskje ha forstått etter alle innleggene de siste dagene.

Go Tiger! Go Tiger!

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

@Til Bernt Nå har vi en "artig" liten diskusjon gående her. Please, ikke kom og ødelegg den med det sedvanlige "hold kjeft"-holdningen som regjerer her på forumet!

"heia" på den du liker, og nøy deg med det! Ok?! Jeg synes Tigern er best, og heier på ham! Bernt holder en knapp på Vijay, og det må han få lov til! Du heier på Tigern, det er bra, men slutt med "hold kjeft"-pratet! ;)

mvh

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Go Singh, Go Tiger, Go Henrik......

Jeg lar meg ikke diktere av usaklige barn, så bare la dem holde på....webmaster noterer hvem som ikke driver fair play, IP-adressene.

Håper Tiger tar en "Tiger", da blir det ihvertfall spenning ;)

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

vasjera?

Song

over 20 år siden

Song

Heia Singh

Vijay

over 20 år siden

Vijay

Har ikke byttet putter. Bruker denne.

http://www.nevercompromise.com/nevercompromise.html

Milled series

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Eh, og den har han aldri brukt før. Det er første turnerning han bruker den... Det vil jeg kalle å bytte putter ihvertfall! :)

Vijay

over 20 år siden

Vijay

Tror han byttet i fjor høst. Etter sin 8 seier. For å vinne sin 9 som det stod i reklamen.

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Det var et intervju med Vijay på Torsdag, hvor han fortalte at han hadde en ny putter denne turneringen. Samme merke, men med annen design.

mvh

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Åiåiåi!!! Det her blir mer spennende enn jeg ville trodd!!! Vijay har antydning til nerver, og Tigern Storspiller igjen!

mvh

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Vijay nerver, neppe ;) Men golf svinger litt :)

Er det noe han mangler så er det nerver.....

Og om han har litt nå, så får vel alle det når de har en tiger i hekken ;)

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Nerver ? 16 par og en birdie ? Hvor fikk du den fra ?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her