Daniel Pedersen
Å spille golf i Norge under "rushtiden" på banene kan på noen baner ta 5 timer og vel så det hvis en spiller 4 stykker i en ball. Dette er en tendens som jeg skjønner at mange irriterer seg over. De aller fleste peker på at det kommer av at golfspillere i Norge i snitt ikke har spilt golf så lenge og at de dermed bruker flere slag, leter etter flere baller, setter trallen på feil sted osv. En annen grunn kan jo være at mange spiller golf veldig ofte i Norge og at banene dermed er mer fulle i Norge. Dette er noen av de argumentene jeg har hørt mest.
Hva er det egentlig som gjør at det tar lang tid å spille 18 hull golf? Jeg har spilt golf siden 1989 og da bodd både i Sverige og Norge og dessuten jobbet en del som banearbeider de siste tre årene. Sier ikke på noen som helst måte at jeg er noen ekspert på området tidsforbruk innen golf, men har bare lyst å si det jeg har erfart etter å ha jobbet på en golfbane og spilt golf på golfbaner.
Les gjerne videre i diskusjonen (tror ikke Innlegget på toppen kan være alt for langt)
Hva er det egentlig som gjør at det tar lang tid å spille 18 hull golf? Jeg har spilt golf siden 1989 og da bodd både i Sverige og Norge og dessuten jobbet en del som banearbeider de siste tre årene. Sier ikke på noen som helst måte at jeg er noen ekspert på området tidsforbruk innen golf, men har bare lyst å si det jeg har erfart etter å ha jobbet på en golfbane og spilt golf på golfbaner.
Les gjerne videre i diskusjonen (tror ikke Innlegget på toppen kan være alt for langt)