Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva er mest negativt ??

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

Eget dårlige spill,
treigt spill foran,
dårlig vær,
lete etter ballen i røffen,
jålete/freakete partnere,
høy snakk i naboballen når man skal putte,
dårlige/ujevne greener,
dyr greenfee,
dårlige fasiliteter (toalett, servering, dusj),
Bare spør om andre sin mening.!?!?.

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Vet ikke, men det mest positive er alle de positive menneskene man møter i golfen!
Alle de menneskene man gir en god opplevelse ved selv å være positiv!

Kunne ikke dy meg, håper jeg er unnskyldt!

Ha en god dag!

704

over 20 år siden

704

Ingen av delene. Det verste er tregt spill i egen ball (altså de jeg spiller sammen med).

For øvrig er jeg enig med Proffen :o)

Skal spille i dag også. Trolig med folk jeg ikke kjenner siden vi bare er to som skal ut, og det blir sikkert like hyggelig som det pleier!

Juristen

over 20 år siden

Juristen

Medspillere som ikke prøver sitt beste men bare soser rundt å er blide og spøker og ler uten mål og mening. Resultatet betyr ingen ting, de er bare ute etter å kose seg å ha det sosialt hyggelig. Utrolig irriterende for oss som prøver å spille bra. Kommer man i flight med slike sosebukker er det umulig å konsentrere seg.

De beste å spille sammen med er de som klarer å være positivte og støttende samtidig som de konser fult ut på å gjøre sitt beste. Da blir det flott stemning i flighten...

H

over 20 år siden

H

Juristen. Der traff du spikeren på hodet

Olle

over 20 år siden

Olle

Ja tenke seg til å spille golf for å ha det hyggelig. Skammelig, det burde være forbudt!!

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

OK, proffen du har et poeng.
Overskriften burde vær "minst positivt" i stedet for "negativt"

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

For min del er det mest negative - UTEN TVIL - å duffe en enkel chip - noe mer waste på banen kommer ikke jeg på. Du føler du skal redde paret og duffer faenskapen!!!!!!!! Blir for dobbel av slikt........koker!!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Bra Alban!
Juristen: Forresten så spiller også jeg for å spille så bra jeg kan.
Prøver da såklart å være så hyggelig jeg kan. Gøy at det kan irritere noen!

Daniel Pedersen

over 20 år siden

Daniel Pedersen

Det verste jeg vet er å spille med folk som er alt for opptatt av scoren og dermed opptar denne scorfikseringen den største delen av deres hjernekapasitet hvilket gjør at de i praksis dessverre ofte blir sosialt sett grønnsaker å spille med (dette har INGENTING å gjøre med hvor mange slag de faktisk bruker...)

Finnes mange lavhandicappere som er særdeles flinke til å være med å skape en bra atmosfære i en ball og så finnes det også mange middels dyktige spillere som klarer å ødelegge stemningen i en ball pga. deres overdrevne utad synlige fokusering på score... så det har ingenting med de faktiske prestasjonene å gjøre

Jeg synes det er synd at alt for mange lar den sosiale delen av golfen ta skade fordi de fokuserer så (unødvendig og uheldig) mye på scoren. Dette gjelder dessverre særlig i Norge, men det virker heldigvis å være på bedringens vei de siste 2 årene synes jeg. Gå ut med godt humør og prøv å spille så bra du kan uten å tenke på det, da ska du se at resultatene kommer :-)

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Det desidert mest negative må være eget dårlig spill.

Spiller man veldig bra klarer man å svelge det meste og det skal mye til for å bli irrittert......
Spiller man derimot veldig dårlig kan man fort miste fokus å tenke på alt det andre som kanskje irritterer.......Som en treg ball foran, symøte i naboballen, osv......

lk

over 20 år siden

lk

enig med king ben, hvis man selv har en god runde blir man automatisk positiv, og det blir vel omtrent uansett en fin runde, hvis man selv spiller dårlig skal det litt til å holde humøret oppe. Men er treig ball foran kan virke utrolig irriterende uansett spill.

Noe av det

over 20 år siden

Noe av det

mest irriterende må vel være å komme i flight med en som på død og liv skal forklare hvorfor ingen av slagene hans går dit han vil enten det er en drive med slice eller en duff eller en putt som dras så kommer det en laaaaang utredning om hvorfor det gikk som det gikk - gjerne mens jeg skal til å konsentrere meg om mitt eget slag.

Merkelig nok er det alltid en han.....

Bernt

over 20 år siden

Bernt

mest irriterende er å spille med de som blir sur om de spiller dårlig...
sånn er det av og til.....og oftere for noen...
selv smiler jeg om jeg slår et møkkaslag, men kan si f---inni meg, men vil ikke la mitt dårlige spill ødelegge for andre....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her