Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad vinner?

Player

over 20 år siden

Player

Sveriges förbundkapten tippar 10 spelare som kan vinna Scandinavian Masters.

Det är roligt att se att han har med Bjørnstad på listan med Adam Scott, Niclas Fatsh, Parnevik, Dredge etc.

Hade varit jätteroligt om han vann. Jag unnar en så bra golfare som Henrik en riktig framgång. Det förtjänar en sådan golftalang som han.

Tänk Bjørnstad och Parnevik i ledarbollen på söndag. Hade inte varit dumt.

Listan (saxad från Aftonbladet):

1. Adam Scott, 25, Australien:
”Adam är favorit, av det enkla skälet att han är den spelare som är solklart högst rankad, sjua i världen. Han trivs i Sverige och har vunnit Masters förr, fast då på Barsebäck. En storspelare.”

2. Henrik Stenson, 29, Sverige:
”Det är tufft om andraplatsen, men Henrik var delad tvåa i Masters förra året och det känns som att det kan vara hans tur den här gången.”

3. Peter Hanson, 27, Sverige:
”Delade andraplatsen i fjol med Henrik Stenson. Här får jag också lite känslan av att han är på gång. Peter har gjort bra resultat i år och det vore härligt om han lyckades.”

4. Niclas Fasth, 33, Sverige:
”Niclas är verkligen på gång och segern i Deutsche Bank förra veckan gör att han kommer till tävlingen med ett stort självförtroende.”

5. Nick Dougherty, 23, England:
”En ung engelsman som har varit lovande länge. Men jag tycker att han har visat prov på att han kan vara med och göra upp om segrar i sådana här sammanhang.”

6. Jesper Parnevik, 40, Sverige:
”Jesper är så rutinerad så jag är övertygad om att han kommer att vara med där uppe. Han spelade mycket i USA i våras, men har laddat batterierna nu och är tillbaka, sugen på spel.”

7. Peter Hedblom, 35, Sverige:
”Peter har haft ett ganska bra år och blev bland annat elva i US Open. Han trivs i Sverige och halva Gävle kommer att heja runt hans boll.”

8. Emanuele Canonica, 34, Italien:
”En långtslående liten italienare med meriter från USA-touren. Inte en av de jämnaste spelarna, men definitivt en av de roligaste att se på. han har kapacitet att gå långt om han har en bra vecka.”

9. Bradley Dredge, 32, Wales:
”Jag tycker att han är duktigt tekniskt, han svingar bra. Han har varit med i toppen i ett par tävlingar och har han en bra vecka finns chansen.”

10. Henrik Björnstad, 26, Norge:
”En riktig outsider. Har haft en paus från golfen i ett-två år och är med på ett wild card. Jag har fått stalltips om att han tycker att golf är roligt igen och det kan räcka långt.”

Vroklav

over 20 år siden

Vroklav

Artig å se at Henrik fortsatt er annerkjent i sverige. Selv tror jeg mulighetene for norske og svenske spillere har økt betraktelig. Banene er full av vann og forkortet 300-400 meter. Vi er vant til å spille under fuktige forhold her oppe, det samme er spillere fra GB. Tror spillere som Hedblom, Fasth og brian Davis kan bli de største utfordrerne til Adam Scott som normalt bør vinne. Scott er vel et slag eller to bedre i snitt per runde enn nest beste rangerte spiller i feltet så det blir uansett en stor skrell om han ikke vinner.

704

over 20 år siden

704

Jeg ser at A.Scott ikke har hatt noen veldig god start på dagen. På par etter 7 hull. Det er imidlertid en haug med svensker som foreløpig spiller under par. Som jeg nevnte i en annen tråd, så blir jeg ikke overrasket hvis en av hjemmespillerne stikker med pokalen.

For øvrig veldig moro å se at svenskene har tro på Henrik. Det har jeg også, selv om det nok kanskje er litt tidlig å håpe på seier. Får si som han sa selv, at hvis han ikke blir altfor keen så kan det gå bra...

perry

over 20 år siden

perry

Hvilen kanal sender turneringen?

704

over 20 år siden

704

Svensk TV4+ i dag og i morgen
Svensk TV4 i helgen

(har jeg sett i en annen tråd. har ikke sjekket det selv...)

perry

over 20 år siden

perry

Kan man ta inn tv4 med parabol?

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

@perry. Ja, det kan du, men du trenger et abonnement... Så du må evt ringe noen du kjenner i Sverige, og få de til å kjøpe et kort til deg.

mvh

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Jan-Are åpnet med par, dobbel-bogey. +2 etter 2 hull er ikke bra. Gleder meg til å se hva Bjørnstad klarer. Noen som vet om Viasat sender?

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Viasat sender dessverre ikke - bare TV4 :-(

Dilter

over 20 år siden

Dilter

TV4 er en del av UPCs basistilbud (i hvert fall får jeg det inn). Ser at det er sending kl. 19.30 i kveld.

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Sjekket opp på upc.no; TV4 er ikke en del av basispakken, men av totalpakken.

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Bjørnstad åpnet med par, Brovold er +1 etter 2 og Larsen er +5 etter 8....

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Larsen har nok vært i trøbbel etpar ggr, da han har en dobbel og en trippel bogey - han er forresten +4 etter 9. Kåman gutta :-)

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Han har altfor ofte dobble og tripple syntes jeg. Trippel 6 på et par 3 er uansett amatørmessig svakt!! STÅ PÅ ALLE TRE!!

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Bjørnstad åpner med 3 par, fortsett med det på 12 og 13, og så trenger vi en birdie på 14...

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Jan-Are med birdier på 9 og 10 :-)

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Bjørnstad drivet nettopp 290 meter på våt bane.....

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

..og satt to birdier på rad (13+14). Wow!

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Det er sterkt, hull 14 er langt og vanskelig. Hull 15 er kort, der kan han drive greenen hvis han tør. 15 er et mulig birdiehull også, kom igjen Henrik!

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Sterkt av Henrik!! Larsen svarte opp med to bogies og er igjen langt nede...Brovold med dobbel han også......+3

henrik

over 20 år siden

henrik

hvor finner dere update`s?

henrik

over 20 år siden

henrik

bjørnstad -3 etter 8 hull!

olemartin

over 20 år siden

olemartin

http://masters.golfdata.se/live/res_rond.asp?tk=E0530XX&tour=ET

Forresten, bor du nærme nok svenskegrensa kan du ta inn tv4 på standard antenne :)

olemartin

over 20 år siden

olemartin

Men hvem i alle dager er Marc Cayeux som går første runde på -8? Hvor mange kjente golfspillere fra Zimbabwe finnes det egentlig? :)

Ikke det at det finnes så mange kjente golfere fra Norge heller da... :s

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Dette er utrolig gøy! Stå på Henrik!! Håper Østfold duon også får opp dampen snart også!! Larsen er +5 etter 15 og må nok spille ned mot 64 i morgen for å klare cuten.....Brovold har fått seg en birdie gitt!! +2 etter 10....

olemartin

over 20 år siden

olemartin

Synes skikkelig synd på Larsen, han har tydeligvis ikke dagen i dag. Blitt for mye kjöttbullar med lyngån de siste dagene?
Delt sisteplass...

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Enig der! Skrev i en annen tråd at Larsen ville slite med sine 76-77 runder. Fikk litt rett selvom det hadde vært hyggeligere om jeg hadde bommet med en 6-7 slag. Henrik fikk bogey på hull 2 (hans 11.)

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Da er det over for Brovold ser det som...

Zimbabwe

over 20 år siden

Zimbabwe

olemartin => Nick Price er jo fra Zimbabwe og han er veldig kjent, men ellers er det ikke stort da...

De fra Zimbabwe burde jo være mer urolige for Mugabe og hans bulldozere som raserer husene til de hvite i Zimbabwe i det omvendte apartheid som de prøver å innføre der.....

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Tony Johnstone er også fra Zimbabwe - Cayeux er forøvrig nr 301 p åverdensrankingen. Tipper Henrik ender på -6 idag!! 3 birdies til, eller muligens en eagle der...

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

-4 ETTER 15. BOGEY PÅ HULL 2! NY BIRDIE PÅ 3 OG 5. GO HENRIK!

argh..

over 20 år siden

argh..

livescore funker ike hos meg.. så fortsett med oppdateringen PLZ!!

kan noen gi meg linken deres?

Twiggy

over 20 år siden

Twiggy

Min livescore fungerer heller ikke... har noen andre linker å vise til ??
Heia Bjørnstad !!

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

http://masters.golfdata.se/live/res_lbo.asp?TK=E0530XX&tour=ET

argh..

over 20 år siden

argh..

takk!!!

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

-4. DELT 17. KUN HULL 9 IGJEN FOR DAGEN.

Brian Phillips

over 20 år siden

Brian Phillips

Go Henrik Go...absolutely awesome!!

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

18. ETTER DAG 1. -4 HERLIG HENRIK. DETTE VAR GØY

wahtever

over 20 år siden

wahtever

GOOD STUFF HENRIK!!!

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Dessverre veldig skuffene av de 2 andere. 138 og sist. HAhaha kom hjem og bli snekker.

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Dette gjør meg glad! Kjempemessig Henrik!

704

over 20 år siden

704

KANON, HENRIK!!!!!

Så det beklageligvis ikke før nå, da jeg har spilt selv, men dette har jeg ventet på lenge!

Nå må vi bare sørge for å backe opp gutten så han fortsette å spille i årevis :o)

(uansett hvordan det måtte gå i morgen...)

Bjørn Erik Mørk

over 20 år siden

Bjørn Erik Mørk

Imponerende Henrik! Fortsetter du med så godt spill de neste dagene kan dette bli storslagent. Lykke til!

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Henrik åpner med par på hull 1. 25 plass.

Player

over 20 år siden

Player

Kan bara säga att det var en imponerande comeback av Henrik. Det är givetvis 3 runder kvar och mycket som kan hända. Ser att Henrik är på par än så länge andra rundan.

Det är ett ganska stort steg från P4 tour till Europatouren. Dock kan banans tillstånd vara till Henriks fördel eftersom den spelas väldigt kort och dessutom med lägesförbättring. Vet dock inte om det är lägesförbättring i dag. I och för sig lika för alla men jag tror att det är en del andra svårare banor som Henrik förmodligen inte hade önskat att göra comeback på.

Med en bra runda i dag så tror jag att det blir svårt att hålla Henrik utanför topp 20 på söndag, vilket jag tycker är otroligt imponerande.

Spelade tre runder på Kings Course på Kungsängen i fjor och det är ingen speciellt imponerande bana. Banan är kort och ganska tråkig och för Europatourspelare väldigt enkel. Tror vinnaren ligger på ca -25 på söndag.

Vad som är lite bekymrande är att Larsen och Brovold inte klarar att hävda sig. Larsen speciellt, är helt ute och snurrar. Så kort som banan spelas + lägesförbättring så tror jag att det är flera amatörer som kunde spelat jämnt med Larsen på Kungsängen i går.
Kan inte förstå att det ska vara så svårt för Larsen och Brovold att hävda sig på Touren. Det är klart att det alltid är någon som ska vara sist på en tävling men det behöver ju inte vara Larsen och Brovold som skiftas om att ligga bland de 20 sista varje gång.

Tror bägge får gå till farbror doktorn för att få botat sin birdieallergi och bli kvitt bogeyberoendet.

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Birdie på hull 3!

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Blir ikke gjort mye på jobb mens Henrik spiller gitt..... Birdie på hull 3 og -5 nå!!! Come on come on come on!! Delt 15. plass nå! Glad jeg har TV4..

Per Kristian

over 20 år siden

Per Kristian

Hvilken bane spiller de på Kungsängen? Jeg får ikke hullene på Live score til å stemme med scorekortet eller baneguiden til Kings Course. Har de byttet om på hullene? Spiller de noen fra Kings og noen fra Queens?

BlaZer

over 20 år siden

BlaZer

Er Henrik amatør eller proff? Hvis han skulle gjøre d ganske bra i denne turneringen hadde d jo vært greit å fått litt penger...

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Jeg bruker begge live score mulighetene:
http://masters.golfdata.se/live/res_scorecard.asp?tk=E0530XX&nr=1824

og

http://scores.europeantour.com/scores.sps?pageid=2&id=2879&iTourNo=2005048&iTourId=1

Vil du også følge Peter Kaensche i Irland (ligger på delt 4.) - bruke denne:

http://scores.europeantour.com/scores.sps?pageid=2&id=3507&iTourNo=2005740&iTourId=3

Oppdatering på hvert tredje hull kan det virke som.

Lake Michigan

over 20 år siden

Lake Michigan

Han er proff og kan innkassere så mye stål han gidder!!

.

over 20 år siden

.

BIRDIE

hvaforno

over 20 år siden

hvaforno

bogie på d par 3 hullet var ikke bra...

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

En enslig bogey kan i hvertfall jeg leve med!!

enig

over 20 år siden

enig

Enig... nå fikk han en birdie også og ligger på 16 plass

cool

over 20 år siden

cool

2 birdier på rad...

KK

over 20 år siden

KK

Nummer syv.
Minus tre i dag.
Fantastisk !!!!!!!

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Ganske kult hvis han ender topp 10 og da automatisk er med i neste turnering - som går på Gleneagles (hvor han ble nr 7 i 2002 - Scottish PGA Champ.)

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Blir nesten svett!! Birdie på 9ern også og delt 3.plass!! FANTASTISK!!

wahtever

over 20 år siden

wahtever

sweeeeeeeeeeeeet! jeg vil hjem til tv'n.

704

over 20 år siden

704

godt henrik er tilbake. han ligger jo ikke mindre enn 15 slag foran larsen, vår bestemann så langt i år!!!!!!

endelig kan norge være med uten å måtte scrolle :o)

Per Kristian

over 20 år siden

Per Kristian

Hva skjer hvis(!) gutten vinner? Får han kortet for 2 år?
Oppdater gjerne her. Dere er kjappere enn Live Leaderboard. :-D

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Litt usikker på om han for kortet for 2 år - men i hvertfall for resten av 2005 + 2006. Vinner man en Major er det vel 5 eller 10 år. Skal sjekke!!

- 4 etter 11 hull - 8 under totalt og delt 5.plass!

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Par på 12ern også - nå kommer 13 og 14 som han hadde birdie på igår!! Copy Henrik!!

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Fy fadern, dette er utrolig moro! Wohoo!

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Birdie! -9. T4

Mojo

over 20 år siden

Mojo

Hvilken kanal går dette på??

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

RÅTT!!

Player

over 20 år siden

Player

Luktar ledarboll på Mr. Bjornstad på söndag om han fortsätter så här. Han spelar snuskigt bra i dag.

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Det går på j.#!! TV4+ for f.#! i h.*!$¤!
Men i morgen går det på TV4, og det har jeg, så da er jeg nok smørblid igjen...

BTW, kanon Henrik!

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Birdie! - 10. 4 alene.

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

og 4 hull å gå! Jeg drar jaggu meg til Stockholm snart

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Jeg flyr over i morgen tidlig!! 0815 med SK850!!

snappy

over 20 år siden

snappy

Dette e rått...
Er det noen andre som opplever en litt annen atmosfære på denne tråden.

Alt er fint når det går bra med våre egne..

Go go go

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Det ligger an til dårligst -11 etter to runder. Han får minimum en birdie på de siste fire...

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Birdie! -11. T2.

Lars

over 20 år siden

Lars

Sitter å ser på live scoringen.. HELT SINNSYKT.. KOM IGJEN HENRIK !! Dette er helt konge !!!

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Snappy: "Våre egne", merkelig bruk av flertall her =) (Har du sett hvordan Larsen og Brovold spiller eller?

perry

over 20 år siden

perry

Håper han berger par på 16, banens vanskilgste hull.

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Rettelse: det ligger an til dårligst -12.
Birdie på hull 17 ser ut til å være obligatorisk i dag.
Blant de som ligger på topp 20 er det; 1 eagel, 2 par og resten birdie på hull 17.

perry

over 20 år siden

perry

Yesss!!!

704

over 20 år siden

704

Birdie på 17 nå og par på 18 så tenker jeg det skal bli en morsom helg!!

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Og han er "headline" på www.vg.no ;-)

perry

over 20 år siden

perry

Hva??? VG må ha meget lite å skrive om idag:-))))))

Twiggy

over 20 år siden

Twiggy

KJære Henrik:

Uansett hvordan det går i helgen vil jeg takke deg for en flott underholdning på torsdag og spesielt i dag (fredag). Dette er DRIT GØY !!

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

110% enig med deg Twiggy.
Dette er utrolig gøy!!!!!!

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Par på 17.-11. T2 . One to go! Dette er veldig moro Henrik.

perry

over 20 år siden

perry

Par på 17.

SS

over 20 år siden

SS

Ble "bare" par på 17.

bdk

over 20 år siden

bdk

Kjipt at Henrik skulle være en av de få i topp 20 som ikke fikk birdie på hull 17, men alle putter kan vel ikke gå i heller. Dette er bare en helt utrolig prestasjon. Å havne i lederballen i første turnering etter come back. Tenk å snekre seg til europatoppen i golf. Det har ikke mange gjort før :-) Kanskje hammer og spiker blir en hit som treningsutstyr.

perry

over 20 år siden

perry

Tror vi må være fornøyd med par, tror kanskje det koker litt i hodet hans nå, ville ihvertfall gjort det hos meg:-))

wahtever

over 20 år siden

wahtever

måten man bøyer håndleddene på er jo den samme..

perry

over 20 år siden

perry

Bogey på siste.:-(

snappy

over 20 år siden

snappy

Bra spella henrik. Dette er bra. Bra å ligge bak å jage på lørdagen...

704

over 20 år siden

704

Kanonrunde!

Kjetil

over 20 år siden

Kjetil

Fryktelig synd med den bogey'n til slutt. Men uansett, dette er jo helt fantastisk.

Det kommer til å bli ultraspennende i morgen.

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Driiitbra - greit å unngå lederballen!!

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Og jeg har lovet kona at jeg skal male huset i morgen…
Håper på regn!
;-)

Lake Tahoe

over 20 år siden

Lake Tahoe

Jeg skal jobbe i hagen og håper også på STYRTREGN helle dagen. TV4 - I'm all yours 2morrow!!

wahtever

over 20 år siden

wahtever

elendig av dagbladet.no å ikke skrive om det

perry

over 20 år siden

perry

Følg med Barry Lane, 4 under etter 6 hull!!

Mulligan

over 20 år siden

Mulligan

Strålende spill Henrik! Det er en enorm prestasjon å spille så godt i hans comeback på ET, og vi skal være glad for at han har fått igjen lysten. Vi får håpe dette også motiverer Jan-Are og Lars Petter. Det er klasseforskjell på -10 og +8 etter to runder... Vi får håpe det går bedre neste gang med Lars Petter og Jan Are!

Lykke til videre Henrik!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Synes det er helt naturlig at et slikt talent gjør det knallbra i et comeback, for han har snudd presset på hodet ved at ingen forventer så mye av han siden det er et comeback....alternativet er å snekre i Oslo, så folk er bare glade han deltar igjen....han har ingenting å tape, det handler bare at et slikt talent finner gleden tilbake, da kommer resultatene.... gutten er UNG og kan bli så bra han bare ønsker.

ville satt penger på at HB spiller PGA tour innen to år, om han har lyst

Ajaj

over 20 år siden

Ajaj

Ikke lat som du kan alt a bernt. Du har vel i snitt 15-20 innlegg per debatt du:@

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Ajaj

Og om du kan telle, så er dette det eneste innlegget på denne tråden...

Jeg har meninger om mangt og kunnskaper om mangt, og hva gir deg rollen som dirigent her?

Og ditt bidrag, hva er det?

syting

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Jeg liker denne siden, for her får folk si det de mener.....

om jeg bruker mere tid her enn deg, hva er så galt med det? Om du ikke liker mine meninger så får du komme med motargumenter så kan det bli fruktbart, men slik syting når du selv ikke bidrar synes jeg er så pudding at jeg finner ikke (andre)ord... :)

Jeg har skjerpet meg (litt) med å ikk eskrive så mange etter hverandre, men at jeg er med på flere tråder, da kan du enten bidra med ditt viktige bidrag, eller drite i hvem som sier hva, og heller engasjere deg i hva som blir skrevet!!! og komme med dine meninger. Men å komme med din mening om mitt snittbidrag på hver tråd er jo latterlig, og litt sykelig...

ja, jeg spiller også golf hver dag, men er også innom her etter min daglige løpetur i skogen...

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Det heter mer tid og ikke mere tid
ikk eskrive?? Ser ikke ut som du er helt perfekt like vel Bernt.
Sjekket bare 2 svar flere gidder jeg ikke.
Ikke vær så kjepphøy. Ok????

"Jeg liker denne siden, for her får folk si det de mener"
Går jo ikke uten å bli hakket på av deg Bernt. Snart har du hele forumet for deg selv om du fortsetter på samme viset.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Er du en frisk mann Kleveland

Selvsagt er jeg ikke perfekt på noien som helst måte, men jeg kan stave litt bedre enn deg, på alle språk :)

Jeg hakker ikk epå folk, men siden du øyensynlig skal leke best i klassen, tar jeg alltid en liten utfordring, og denne er lite, for du er så lett å knekke. Se på deg selv, nå leser du alt jeg har skrevet for å finne tastefeil, mellomrom-feil osv....bare fordi du staver mange ord feil, er vel ikke så krise det.......

Men å lete på alle svarene jeg har skrevet for å lage en kamp av det er tussetet, men mest sykelig...

Hørt uttrykket " it's a battle you can't win", dette er en av dem..

Personlig hakking har jeg aldri gjort før du satte igang dette tullet..

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Kjepphøy, vel......
what comes around goes around....
det er din vendetta.....I'm game
plager meg ikke å leke litt mus og katt her....siden det ikke er så stor utfordring...bare så jævla plagsomt for andre som leser dette tøvet

Møkkalei Bernt

over 20 år siden

Møkkalei Bernt

Nå er det på tide at du begrenser antall innlegg snart. Som det har vært sagt tidligere på dette forumet, du spammer, og det er utrolig irriterende for oss andre. Send et svar, og så kan du vente noen timer før du skriver ti nye... Slapp av litt, og kom deg ut på golfbanen isteden, eller er det ikke bar nok på Kongsberg for deg til at du vil bruke mye tid der?

Møkkalei Bernt 2

over 20 år siden

Møkkalei Bernt 2

Helt enig, se å få sperret ip adressa hans han spammer forumet... Snart ikke annet en Bernts mening her inne...

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Typisk, hadde du lest, så spiller jeg hver dag, men hva folk bruker tiden sin til er vel ikke opp til andre å avgjøre.....
men når andre går til personlig angrep med vendetta, så er ikke jeg skrudd sammen slik at jeg sitter å ser på, artigere å delta....men skjønner jo at det ikke er noe for andre å lese...DET skrev jeg også om du hadde fulgt med...

A kalle to innlegg på rad spamming er dårlig hersketeknikk , ved at du ikke klarer argumentere bedre enn det, men igjen, jeg kjøper enhver god kritikk, og jeg skal skjerpe meg med å skrive mere enn en på rad OK...

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Makan til småkonger som bestemmer her, dette er et åpent forum, merk deg ordet åpent!!

Delta heller enn å syte og klage!!!

De som bare sitter og leser kan drite og dra, for om deres mening skal telle må de selv stikke hodet frem av og til.

Et passende ord for slike som dere er feiginger!!!

Ro deg ned Bernt!

over 20 år siden

Ro deg ned Bernt!

Hva er det som gjør deg så irritert? Hvor er det din fantastiske argumentasjonsrekke har kommet til uttrykk? Tror du at du vil taes mer (det heter faktisk mer ikke mere) seriøst med utsagn som:

"De som bare sitter og leser kan drite og dra, for om deres mening skal telle må de selv stikke hodet frem av og til.

Et passende ord for slike som dere er feiginger!!!"

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Det går an å være rolig og inneha et temperament samtidig.....da kan du lure på hvordan jeg er når jeg ikke er rolig.... ;)

Nei, skjønner at den var stygg, men se heller hvorfor den kom....den kom fra folk som aldri har satt en bokstav her, og det er noe jeg ikke liker, folk som ikke bidrar selv....den som bidrar og er delansvarlig for klimaet her, han hører jeg på....det kan du se av mine svar flere steder...men jyplinger som syter driter jeg i...

"mere" er en uvane jeg har dratt med meg i slike muntlige !!! forum fra dialekten min...

Mener at folk må få lese og ikke skrive her, klart det, men at jeg som faktisk prøver bidra skal bli diktert av dem, neppe.... men jeg hører på konstruktiv kritikk....men tror du selv du ville hørt på en som begynner svaret med den overskriften du hadde til meg nå ???

Leif

over 20 år siden

Leif

Hei Bernt.
Jeg foreslår at du lar denne saken ligge død nå, og at denne debatten kan få dreie seg om Henrik sin innsats i Scandinavian Masters. Jeg ser at det er en egen debatt om deg og dine bidrag nå, og håper du kan fortsette debatten der.

Lykke til Henrik! Fantastisk innsats. Vi følger spent med videre i helgens runder!!!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Nå er det faen meg nok! Jeg trekker meg herfra stille og rolig bort fra dette forumet. Slik hetsing av meg som person, og mine innspill kan ikke tolereres. Jeg orker ikke mere drittkasting.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

By the way:
Jeg er 34 år, er 1.83 høy, veier 117 kilo, bor på en gård i Kongsberg, har ingen barn, ingen dame, jobber når det dukker opp en jobb, og briljerer med 32 i handicap.

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Så flink du er til å spille golf!
Hahahahaha....

???

over 20 år siden

???

Synes at det gjennomgående er for mange innlegg på de fleste av trådene på dette forumet fra innbildske, selvgode østlands gutter som både sitter med fasiten på alle meninger vi skal ha, hvordan de skal legges fram og hvordan golf skal spilles. Lurer på om dere oppfører dere på samme måte på banen. Stå på Bernt!

Lykke til videre Henrik! Legg ikke ekstra press på deg selv. Det må da være hyggelig å vite at så mange mener det er helt naturlig for deg å spille så godt som du gjør nå!!!!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Cleveland. Her er fasiten, slik at du kan misbruke det riktig neste gang.....

Mitt navn er Bernt Stellander, 38 år
Bor på Skollenborg rett ved golfbanen i kongsberg.
Jeg er 185cm høy og veier såvidt over 90 kg, no fat Charlie ;)
Har en datter.

Jalla
Merkelig at du er så trivelig på banen og så tøff i trynet her...så jeg lar tvilen komme deg til gode og regner med det er Cleveland som er schizofren og utgir seg for mange forskjellige...

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Du tar skikkelig feil Bernt. (som vanelig?)
Men det er andere her som også kaller seg for Cleveland.
Sikkert for å provesere deg. Ser ut som han eller dem klarer det.
Ha en fin helg.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Og hva er så ditt navn, siden så så sterkt har etterlyst mitt navn og kommet med ditt eget bilde av hvem jeg er i din falske "bernt" kommentar litt lenger opp.

Hint: spellcheck

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her