Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scandinavian Masters

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Gleder meg som en unge til å følge helgens turnering i Stockholm - dog kun via TV og Nett. Ser at våre karer skal ut i den sene avdelingen på torsdag; Mr Larsen kl 1250 med herrene Jeppesen og Little, Mr Brovold kl 1410 med kara Moore og Skjöld og til slutt går Mr Bjørnstad ut kl 1430 med svenskene Gustafsson og Lemke (amatør). Sistnevnte starter på 10ern. Hvordan går det med vår trio?

704

over 20 år siden

704

Jeg har for en gang skyld litt tro på Brovold. Tipper han har dratt med seg bra med selvtillitt fra the Open (selv om han ikke klarte cut'en) og havner blant de 40 beste.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Jeg håper at en av dem klarer cut'en, hvem er ikke så vesentlig.

Og så håper jeg selvsagt det hele gir mersmak for Henrik!

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Tror alle klarer cut'en, og at Henrik havner blant de 20 beste - optimistisk som jeg er :-)

Er likevel fornøyd hvis bare en klarer cut'en.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Var det slik at torsdag og fredag sendes på TV4+, mens lørdag og søndag på vanlig TV4?

Vroklav

over 20 år siden

Vroklav

Lykke til alle de norske. Skal de lykkes i år er vel dette den store muligheten. Bane de kjenner, mange publikkummere som heier på de norske, middelmådig startfelt det bør være mulig å hevde seg i og en moderat vanskelig bane som ikke sette de helt store kravene (litt norsk design).

Mitt tips er at ingen norske klarer cutten, håper inderlig atr jeg tar feil..

Vinner ? Adam Scott, er i særklasse i feltet normalt.....

704

over 20 år siden

704

For vinneren er jeg enig Vroklav. Adam Scott er den suverent beste spilleren, men se opp for noen av svenskene. De er sugne på å vise seg på hjemmebane, og mange av dem kjenner banen ut og inn.

Nå kan det jo hende at det blir litt tilfeldigheter med tanke på været og forholdene. Så at dagens proam ble avlyst pga nesten 200 mm med regn de siste dagene og at banen er stengt for spillerne (med unntak av putting).

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Jeg har vanskeligheter med å se alle tre videre til helgens spill - selv om jeg selvfølgelig håper det. Jeg har alltid ment at Henrik er Norges beste spiller og tror selvfølgelig han blir beste nordmann. Jeg tror Henrik og Lars klarer cuten mens Jan Are sliter med sin etterhvert kjente 76 og 77 runder.... Scott er nok soleklar favoritt - skulle bare mangle....men jeg håper at hvis det ikke blir norsk seier så vil jeg gjerne se Parnevik som seierherre - med storcigaren oppover 18!! Mitt tips som vinner blir uansett Jean-François Remesy....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her