Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kong Ramnefjell har talt

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Han sensurerer meg når jeg gjør oppmerksom på at han har tvangsinnført et nytt norsk ord på forsiden av golfsiden.com !!!

Ukens golftips: "Bedre med pøtter'n"

Han viser hvem han er når han tyr til grasssale feil for å tvinge igjennom sin dårlige engelskuttale og gjøre det til et norsk ord.....Språkrådet har talt angående saken, se golfsiden.com....

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Sjokkerende info, tragisk for menneskeheten, et overtramp av dimensjoner!

Nei, bruk dette som forum for golf isteden!

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Og fortsatt er det slik at det er Ramnefjell som eier og styrer den siten, så han kan gjøre som han vil. Det ville ihvertfall jeg gjort med min site, hvis jeg hadde meninger jeg sto for!

mh

Gdynaskie

over 20 år siden

Gdynaskie

det heter pøtting ikke putting.. Hva er problemet?

b0mb

over 20 år siden

b0mb

I LAUGH AT ALL THIS CRAP..

Man skriver for faen ikke pøtting.. ferdig ferdig.

Ramnefjell har vist seg som kvasidyslektiker gang på gang.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Tro hva Bræddli Dreddsj sier til dette?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Alle kan si pøtting for min del, men man skriver putting for det.
De som sier pøtting TROR bare det er slik engelsk uttale er, slik som føkk, fønky....korrekt uttale er jo med åpen A, fanky, fack, alle som har ører hører vel det????

Men Ramnis sier slik snakker vi i Norge, men jeg har kun hørt én som sier pøtting, men så spiller ikke jeg på Haga eller bogstad da (skulle gjerne gjort det men har ikke råd). Mulig de tilgjorte prøver snakke engelsk til nordmenn, men jeg og de jeg spiller med sier putt og bonker...slik språkrådet bekreftet...

Juristen

over 20 år siden

Juristen

Er vel avhengig av hvor du er i GB hvordan utalen er. Både fokk, fåkk, fakk, føkk og fuck er i bruk. Dårlig argument.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Jaja, dette topper vel lista over interessante diskusjoner?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Fooore.
Er helt enig faktisk, men siden Ramn sletter svarene mine som det passer han, og da ville jeg gjøre oppmerksom til de som er begge steder hvordan redaktøren opptrer. Spesielt med tanke på stor kredabilitet han tilskriver seg selv om temaet kommer opp.....om redaktøren profesjonalitet...

Beklager denne tråden....

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Juristen.
Kan du fortelle meg hvilket område av GB de sier fokk, fuck og føkk, det skal bli spennende å høre.

Men når det er sagt, så snakker vi ikke om dialekt i huttiheita, men hva briter vanligvis sier, og selvsagt amerikanere....og kom ikke med no vås om hva amerikanere sier....for de sier fakk, men noen steder kan den A'en høres litt som A-Å lyd.... men aldri føkk, det er norskengelsk uttale av U, og det er poenget her...

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

I Irland sier de feck - og kaller det the irish corrective ;-)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Oki, men det er DERES daglige språk, engelsk er IKKE vårt språk, og da er den korrekte for oss plain english eller amerikansk....Det er det som er poenget her....

huffda!

over 20 år siden

huffda!

diskusjon om hvordan banneord uttales...

2 straffeslag!

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

Apropos sensur, Jarle har gjort et par forsøk på å sensurere meg fra dette forumet. Han har greid å stenge ute en bedrift med 800 ansatte fra debattforum, men jeg har 200 pc'er til disposisjon i jobben, så det hjelper så lite.
1-0 til meg, og ned med seriøsiteten til Scangolf.
Hvorfor sensurere du meg, Jarle, hvem av vennen dine har jeg tråkket på tærne.

Fountain

over 20 år siden

Fountain

Kven er Jarle?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

huffda.

Krise???

Kunne selvsagt unngått det ordet, men et godt fuck er jo ikke å forakte.
Så du får ha meg tilgitt

Webmaster

over 20 år siden

Webmaster

Albatrost

Sensur er feil ord. Du ble vel utestengt fordi den enkle regelen på dette forumet ikke ble overholdt.

Det er ikke jeg som har klart å stenge din bedrift ute, det har du selv klart og hvem som seriøs eller ikke, kan man jo diskutere...

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

OK, så har jeg klart det.... husker bare ikke i hvilken sammenheng. Men det er likevel deg de andre golfspillende kollegaene mine er sure på. Og jeg tror ikke noen her har fått pepper av meg som ikke fortjener det big time.

Webmaster

over 20 år siden

Webmaster

Kanskje det var en annen i bedriften, da.

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

Det er fullt mulig....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her