Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf for sosser!

Golf, nei takk

over 20 år siden

Golf, nei takk

Hei. Jeg er en mann midt i 40 årene som prøvde meg på en "treningsbane" på Østlandsområdet.
Etter å ha fått stygge blikk av alle sossene i rutete bukser og v-gensere, skjønner jeg ikke at noen kan kalle dette en folkesport.

Detter er en kaksesport, for folk med altfor store lommebøker, og dere sitter her inne å diskuterer størrelsen på lommebøkene deres, og størrelsen på stellet deres.

Jeg syns dere er en gjeng viktigperer som ikke har noe annet å kaste bort tiden med enn å slenge dritt om hverandre grunnet lommebokstørrelsen.

Kan noen like denne sporten?

Drit og dra

over 20 år siden

Drit og dra

.

Du er

over 20 år siden

Du er

Samme person som Hefner, samme skrivefeil... Latterlig provoserende tidsfordriv er jo gøy :)

Golf, nei takk

over 20 år siden

Golf, nei takk

Hvilke skrivefeil har jeg, med unntak av detter?

Nå er jeg spent

Er ikke samme person som hefner.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Du har nok så absolutt vært på en bane som ikke er representativ for landet.

Kom til Kongsberg, jeg tar deg gjerne med en runde på banen, der vil du se KUN vamlige folk, noen har pyntet seg, men ingen i rutete bukser der....

Er selv fattig, og kunne tenkt meg rutete bukser, men blir med de slitte beige shortsene mine...

Du er herved invitert til å få korrigert ditt feilinntrykk av norske golfere og de som vanker på banene....

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Kostnader.
Jeg leier andel på Kongsberg til vanlig årsleie såvidt over 4000kroner, og da spiller jeg så mye jeg vil..

Du har ikke prøvd

over 20 år siden

Du har ikke prøvd

Du har ikke vært på en "treningsbane" i Østlandsområdet og fått stygge blikk av alle sossene i rutete bukser og v-gensere. Du har ikke spilt i det hele tatt. End of discussion !

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Tror nok "du har ikke prøvd" har rett, for det der stemmer bare ikke..

OM ikke denne karen har kommet over et kostymeparty hehe DEt hadde faktisk vært ganske så artig, om noen trodde det virkelig var slik han beskriver.......

Truls

over 20 år siden

Truls

Slutt å la dere lure og slutt og fór han med det han vil ha, nemlig innlegg fra folk som lar seg provosere av en som har lite å gjøre!

Golf er vanskelig

over 20 år siden

Golf er vanskelig

og de som ikke mestrer å spille golf får ofte et hatforhold til denne fantastiske sporten.
Så slapp av folkens og la dere ikke provosere av fommeln som bare er sur fordi han ikke treff ballen

Tutor

over 20 år siden

Tutor

Golf, nei takk: Siden du spør, du skriver: "...dere sitter her inne å diskuterer størrelsen..". Her skulle du benyttet konjunksjonen "og", ikke infinitivsmerket "å".

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Good one, Tutor!
:-)

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Kanskje det var den positive karismaen du så tydelig utstråler som førte til litt skuling.

golf= jalla

over 20 år siden

golf= jalla

Eg e heilt enige med han som ha skreve innlegget. Golf e noge drid som burde nedleggas for alt d er verdt.

Snappy

over 20 år siden

Snappy

Til golf=jalla; så mye penger finnes ikke!!!!!!!!!!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Jeg er så glad vi slipper slike surkuka på banen, vel det er noen der også hehe men dere får kose dere med darten på stambuben, så kan vi kose oss med denne deilige forelskelsen....

whatever.
good one hehe
skuling.....skulle hatt juling ;)

Golf, nei takk

over 20 år siden

Golf, nei takk

Jeg mener jeg lærte at infinitivsmerke er rikitig foran første verb i setningen, men det kan jo hende dere som fortsatt går på gymnaset lærer noen annet.

Jeg ville helst ikke nevne navnet på klubben jg var på, men siden dere spør var jeg på Oslo, som ligger ved Bogstad camping.
Tror dere meg ikke kan jeg gjerne komme med en beskrivelse av fasilitetene.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Jeg sa jo den klubben ikke var representativ for golfNorge ;)

Tror du det er slik på vanlige klubber i Norge bør du ta en titt et annet sted, bare dra til Asker, så skal du se at det er en folkesport...

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Herregud, når du er så dum å reise til den ENESTE skikkelige snobbeklubben i Norge, så er vi glade for at du ikke vil spille golf.

Jeg liker Bogstad fordi de har en flott bane og en knall Head Pro(Stephen Newey), men har også opplevd skulingen fra medgjester.

hvem i all verden sa at du skulle dra dit og oppleve folkesporten?

Golf er for alle, men Bogstad er ikke for alle...

/Me 0ut

Eagle

over 20 år siden

Eagle

"Golf, nei takk", få høre litt mer detaljer da...moro før jeg selv skal ta meg en tur dit...hmmm lurer på om jeg skal låne harrykjerra til brodern før jeg tar meg en tur opp dit- ta på meg Rammstein-skjorta mi og drive noen 300m drives ;-) + gi noen stygge blikk tilbake (på vegne av "folket") Hohoho!!

Lektor

over 20 år siden

Lektor

Golf, nei takk

Det var da voldsomt til norsklærer du har hatt. For det første står 'diskuterer' i presens, hvilket betyr at det aldri skal være infinitivsmerke uansett, og for det andre så er det ikke det første verbet i setningen (ikke en gang i leddsetningen). Hvis ikke 'sitter' har konvertert over til substantivene, eller kanskje det er en interjeksjon... ;o)

Hvem du er og hva du mener er for øvrig eitrendes (flott ord) likegyldig for meg. Jeg hadde en flott dag på banen i går uansett. Jeg gikk til og med i t-skjorte uten krage :o)

Tutor

over 20 år siden

Tutor

Ja, grammatikk er åpenbart ikke din sterke side. Hør på "Lektor". Infinitivsmerket "å" skal ALDRI forekomme foran finitte former av verbet. Så enkelt er det. Det er nok best for deg om du ikke krangler mer på det.

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Foreslår at du forsøker å besøke en annen golfbane, du kommer garantert til å få et bedre inntrykk, bare husk, kverulanter er det overalt :)

Lektor 2

over 20 år siden

Lektor 2

Hmmm.

Helt enig med lektor, men kjære Tutor, la de som har greie på det rette feil. "Det er nok best for deg om du ikke krangler mer på det."
Skulle vel vært en at her men...

Prøver ikke å være kverulant, men når du tar den belærende tonen for andre kan det være greit å ha sitt på det tørre.

Tutor

over 20 år siden

Tutor

Lektor 2: Håpløst. "Om" og "at" er begge subjunksjoner som kan innlede slike leddsetninger, og mitt ordvalg er ikke noe du kan eller bør kritisere. Nok om dette for min del.

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

I min villfarelse antok jeg at vår sommerhjelp hadde trukket vekk fra Båkksta camping. På vegne av oss på beste vestkant lover jeg å passe på at dørene holdes låst (fra utsiden) og at arbeidsoppgavene i fremtiden sørger for at det ikke er krefter igjen til å forstyrre vellets innbyggere i utøvelse av fritidsaktiviteter på kveldstid.

ILD

Hallo?

over 20 år siden

Hallo?

Hæ?

Hva faen er du du snakker om!?

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Det må de være millionær for og forstå;)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

ILD
Jeg tror jeg spyr

over 20 år siden

lol....LOOOOL

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her