Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hauger

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Noen som har spilt Haager i det siste?

Hvordan er banen ift kvalitet på fairwayer, bunkere og greener?

704

over 20 år siden

704

Spilte den for 3-4 uker siden. Da var den i veldig fin stand, så jeg ser ingen grunn til at ikke den skal være det nå også med tanke på været vi har hatt.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Spilte den både onsdag og fredag forrige uke. Rett og slett fantatiske forhold, og jeg kommer til å spille der denne uka også.

Boogie

over 20 år siden

Boogie

Kanonforhold, og den koster bare 300 kr hele juli.....Liten tvil om hvilken bane jeg vil spille på i Juli.

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Spilte den i går for første gang. Meget bra stand på både greener og fairwayer og en interessant bane å spille. Litt våte bunkere, som dermed var litt vel faste i fisken, men det må man jo 'regne' med. Brukte forbausende kort tid fra Oslo (20 min).

Har lest om de vanskelige greenene, og hadde gruet meg til en lang dag med mange 3-putter, men de viste seg å ikke være alt for raske. De var imidlertid jevne og og derfor akkurat passe krevende etter min mening. Fin variasjon av forskjellige typer hull var det også. Frister absolutt til gjenvisitt av en høyhandicapper, selv om jeg ikke har lengden som skal til for å komme inn på par-4-hull på over 400 meter. Men jeg får jo godt betalt av slopen da.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her