Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

A

MIZUNO

over 20 år siden

MIZUNO

HVET NOEN HVILKE MIZUNO KØLLER SOM ER PÅ TOPP NÅ "BLADES"

pelle

over 20 år siden

pelle

"PÅ TOPP NÅ "BLADES"" ??

Er du singlehcp hadde jeg gått for MP-32.

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Og hvorfor skal man gå for Blades når man er singelhcp??
Ok, noen sier at man kjenner bedre hvor ballen går, og at man får bedre "feeling" (og grooove...), men hva pokker???

INGEN av de som skriver på dette web-stedet er så gode at de har bruk for blades, for å "bedre føle hvor ballen går..., og hvordan treffet var...")

(ååå, jeg kan høre protestene allerede... ;) )

Vi som er normalt-spillende hobbygolfere har mer enn nok med treffe ballen stort sett riktig, tenke på det vi skal, og utføre arbeidsoppgavene våre, om vi ikke også i tillegg skal ha "pro"-køller i tillegg for å gjøre oppgaven vanskeligere for oss! Golf er vanskelig nok i utgangspunktet!

Selv har jeg prøvd blades, og semi-blades, og har nå, etter flere år med extra-problemer pga lite "forgiving" køller, kjøpt meg et sett med køller som jeg synes ser bra ut, og som er "enkle" å slå!
Callaway X-tour er vel det beste settet jeg har hatt noensinne. (og jeg kan faktisk(på en god dag) styre ballen både høyre og venstre med vilje!)

Styr unna de "vanskelige" køllene, hvis du vil gjøre golf-livet ditt litt lettere. Dette er mitt lille råd...

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Ser at jeg styrte litt unna det som egentlig var spørsmålet her, beklager... Hvis du absolutt må ha Mizuno-blades, så tenker jeg "pelle" er inne på noe.

God Natt! :D

Dale

over 20 år siden

Dale

Med blades må du forlenge kølleskaftene ganske mye. Dessuten ruller de sykt dårlig på gress.

seb

over 20 år siden

seb

tigerfan

nå er vel ikke blade køller så vanskelige å spille som ankelte vil ha det til . er vel blitt mer venlige over åren med all den utviklinken som er innen utstyr . spiller selv med blade køller og synes de er rett å slett de er helt herlige , men blir jo straffet der etter ved dårlige treff.

men blir helt feil og si at du må ha singel hcp for og spille med blade køller. var vel en test i golf digest med dette og det viste seg at test personene greide seg meg bra med blade køller ( tror der var M-32 som ble brukt ).

dere må huske på at ikke alle bryr seg om hcp. siden jeg stort bare teller slag og dritter i stabelf. poeng. så blir det feil og regne va køller du kan etter hcp .

callaway x tour ... sikkert bra , og meget godt kvalitets jern , men er de verdt penga ?

men synes det er farlig å annbefale jern til andre når du ikke vet hva person vil med hobby sin , og aldri sitt personen svingt .

og vis han var singel hcp . så tror jeg ikke han hadde spurt etter anbefaling han hadde vært i en pro shop og testet :)

hvis du synes golf er vanskelig burde du kanskje ikke spiller med callaway X -tour ;)

Fjalla

over 20 år siden

Fjalla

Det at ingen her inne trenger blades er vel tull. Har registrert innlegg både av Henrik Bjørnstad og Per Haugsrud og de spiller vel med blades.

De nye blades typene er mye mer tilgivende enn gamle modeller. MP 32 er ikke spesielt vanskelig å spille med...

Geir

over 20 år siden

Geir

kan anbefale mixed sett i fra KZG som alternativ til MP 32.. blad på 7,8,9 og pw og cb på de lange jerna! selvfølgelig ordentlig tilpasset skaft osv.
helt kanon!!

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Dale, er det innlegget å se på som ditt bidrag til NM i synsing?

pelle

over 20 år siden

pelle

Nå er ikke MP-32 egentlig rene bladkøller heller.
Nydelige køller.

http://www.cutmuscle.com/

Dale

over 20 år siden

Dale

wahtever,
Jeg uttrykker bare min ringe erfaring med egne blades. Av merke Salomon.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her