Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Legger du inn rundene dine?

Statistikkus

over 20 år siden

Statistikkus

Tenkte det var interessant å se hvor mange av de som diskuterer her som legger inn runder i Community.
1. Legger du inn runder nå? Og legger du inn alle eller noen?
2. Har du lagt inn tidligere, og gått lei? Hvorfor?
3. Det er et diskusjonsforum inne i Communityområdet også, men det er rimelig dødt. Hvorfor?

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Har nylig oppdaget Community, og lagt inn 4 runder. Kommer til å legge inn hver eneste gang jeg spiller.

SJ

over 20 år siden

SJ

Jeg har begynt å bruke det i år, etter det ble gratis. Er godt fornøyd. Det eneste jeg savner er en eksport-funksjon til regneark.

Tor

over 20 år siden

Tor

Har lagt inn noen år. Betalte i fjor, men tenkte å ikke bruke det i år. At det ble gratis gjorde at jeg bruker det likevel...

704

over 20 år siden

704

1. Jepp, men det blir ikke alle rundene, for jeg skriver ikke hele tiden hvis jeg går alene. Har gjort det et par-tre år og syns det er veldig bra.

2. Nei

3. Vet ikke. Har ikke oppdaget det selv, for å være ærlig... :o)

Håkon

over 20 år siden

Håkon

Begynte å bruke det i år, har lagt inn alle rundene (tror jeg) bortsett fra den siste.

Får vurdere nytten ved sesongslutt og se hva jeg har igjen for å bruke systemet.

Har sett forumet der, men som du sier er det helt dødt. Kanskje ikke så rart når dette forumet fungere greit? (selv om det er svært mange surrekommentarer her)

McSurre

over 20 år siden

McSurre

Surr surr surr

Fooore

over 20 år siden

Fooore

La inn det første halvåret, men har blitt sommerslapp..

Føler at jeg vet sånn passe hvor jeg sliter foreløpig, og det er kun mellom tee og hullet.....

Chello

over 20 år siden

Chello

Har ikke sett på det, men er det tilsvarende programmet RGolf?

perry

over 20 år siden

perry

Prøver å legge inn hver runde, men noen ganger blir jeg så forbannet i løpet av runden at slutter å skrive ned stat. :-)

Rune

over 20 år siden

Rune

Scangolf community er ganske likt RGolf, men det er noen forskjeller i hvilken statistikk man kan registrere.

Caruso

over 20 år siden

Caruso

Legger inn alle rundene mine, og har gjort det siden 2001. Litt artig å sitte nå og se tilbake på hvordan jeg spilte for fire år siden, hva som har forbedret seg osv.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her