Bernt
Greit nok Tore, men de infomercials du snakker om ble spilt inn som en fase og intro for Lyle til NG i 2001 eller 2002 tror jeg, men da hadde han ennå ikke bestemt seg for å legge seg helhjertet til oppgaven med samarbeidet med Martin.
Men kun de siste 18mnd har han hatt kontinuerlig oppfølging av Martin. Kanskje noen få mnd. lengre enn det, men ikke så mange år siden som du sier. Da jeg begynte i mai 2000, så visste jeg ingen ting om NG eller Moe. April 2001 så jeg en artikkel Espelid skrev om Moe i Norsk Golf, og lang tid etter det, var det klart at Lyle ville gjøre et helhjertet forsøk på tilpasning...
Om det er 4 eller 2 år siden han tok steget er ikke så relevant, for som jeg har prosedert hundre ganger er det veldig vanskelig å omprogrammere motorikkhukommelsen, det vet alle som prøver endre svingen sin...
Men jeg lover å ikke skrive hundre meldinger om NG, ville bare få sagt at Majorvinneren Lyle tok steget, og etter min mening går det ikke så verst, siden han nå er litt med på europatouren ihvertfall, mot å være helt borte i mange år...det sier jo litt da....for hans del...
TORE.
Å SETTE FAKTA PÅ SPISSEN faller på sin egen urimelighet!!! SMIL