Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfsko

Donald

over 20 år siden

Donald

Jeg har det siste året brukt et par Callaway golfsko. Festeanordningene for plastspikes i selve skoen er også laget av plast og allerede ødelagt i stor grad. Er det noen som kan anbefale meg et par sko som holder bedre og som samtidig er behagelige?

704

over 20 år siden

704

Adidas eller FootJoy har jeg gode erfaringer med. Førstnevnte er jo konge i stort sett alt de lager av klær...

Preben

over 20 år siden

Preben

Adidas konge i klær?? Det går jo ikke ann å se mer harry og grilldress ut med at plagg med Adidas logoen på.
Skulle hatt penger for å tatt på meg noe slikt.

Tron

over 20 år siden

Tron

Har spilt med sko fra Ecco de siste årene, og er meget godt fornøyde med de parene jeg har prøvd. Gode i all slags vær.

Jon Arne

over 20 år siden

Jon Arne

Har bare prøvd footjoy, men de er utrolig gode, godt grep selv uten softspikes og slitesterke, vanntette. Kan gå to runder på rappen i varmt vær uten å få vondt i føttene.

704

over 20 år siden

704

Nå var vel ikke spørsmålet om hvordan du føler deg når du tar på deg noe som helst, Preben. Det er relativt uinteressant for de fleste av oss.

Jeg svarte på et spørsmål som gjaldt sko som holder og som er behagelige. Og der er jeg meget godt fornøyd med FootJoy og Adidas. Og så la jeg til at Adidas stort sett konge på akkurat det. Å lage solide og behagelige sportsklær!

For min del må du gjerne ta en tur på via napoleone for å handle sko som du kan gå i hvis du absolutt skal ha det så fancy. Jeg trives best med god komfort og tørre føtter når det regner på vestlandet :o)

Tørr på føttene

over 20 år siden

Tørr på føttene

Har brukt Ecco sko de siste 2 årene, gode å gå i og ikke minst har jeg vært tørr på føttene når alt annet er søkkvått!

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Har 2 par. Footm Joy når det regner. Men de er litt stive i sålen. (Topp modellen) så det blir lett gnagesko. Kjøpte et par "billige" etonick på Sportshuset som er myke og brede. (Joggesko modell) De er myke og veldig gode. Kansje litt for myke da man kan kjenne litt til knottene om man går på hart underlag men de er de beste jeg har hatt på noen år.

Håkon

over 20 år siden

Håkon

Startet ut med Etonic i USA for mange år siden. For et par år siden skiftet jeg til Nike, men de passet ikke mine føtter overhodet. Er tilbake til Etonic og er meget fornøyd med det. Alternativene for min del er nok Footjoy eller Ecco.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Som Håkon er inne på, har det jo alt å si hvilke sko som passer til hvilke føtter. Selv hadde jeg først et par Footjoy, men de var altfor smale for mine føtter, og jeg måtte ligge med beina høyt resten av kvelden etter en golfrunde.

Så kjøpte jeg nye sko i år; et par Nike SP-5, og de er helt fantastiske for meg.

veggiss

over 20 år siden

veggiss

selv har jeg akkurat byttet ut mine nike sp-5 til fordel for et par footjoy contour...er som en ny verden!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her