Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lag-NM Miklagard, hvem vinner?

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Fredag starter Lag-NM på Miklagard, det ser ut til at spillerne møter en bane med knallharde fairwayer (mye rull) og raske greener (hvis man våger å klippe dem ned i denne varmen). Alt ligger til rette for lave scorer og godt spill (hvis været holder seg). Det store spørsmålet er derfor: Hvem vinner? Jeg holder selvfølgelig en knapp på Miklagard :) Knut Ekjord i nærheten av sitt beste er uslåelig (nærmest), Jan Are Larsen bør være i stand til å slappe av og kose seg rundt. Halvorsen har noe på gang (68 runde på Vestfold under P4- tour) og Jørn Johnsen og Rune Kristiansen er foruten å være gode spillere veldig trivelige lag-kamerater. Noen bedre?

Check-raise

over 20 år siden

Check-raise

Det laget som JOnny spiller på vinner! Samme hvem de andre på laget er. (Såfremt det ikke er Eksperten eller Osvold for de sliter med fairwayer som skråner).

eksperten

over 20 år siden

eksperten

Hvis ikke check-raise har noe annet å gjøre enn å skrible ned noe vås på tastaturet, foreslår jeg at du heller tar deg en tur på DR. HVis du skl være så kjekkas kan vi jo godt møtes til en match, hvorsomhelst og nårsomhelst.

Tror Miklagard har ett bra lag, men de har kanskje litt for dårlig 3. 4. og 5. mann. Halvorsen hadde en bra turnering på Vestfold, men 3 MC i år er det ikke klasse over. Kristiansen har også til gode å klare en cut.

Miklagard er likevel ett bra lag, men kan få god matching av Losby, Oslo og kanskje Drammen?

Semi bluff

over 20 år siden

Semi bluff

Såså, nå må vi ikke være så hårsåre...

Du har vel forsåvidt bedt om litt pes når du inntar den ovenfra-og-ned holdningen som du gjør i Miklagard-tråden.

Jeg møter deg gjerne til en match. Skal vi si Fredriksten Golfbane lørdag eller søndag?

TF!

over 20 år siden

TF!

Tror Nes vinner!

haha

over 20 år siden

haha

haha er u ikke klar eller? nes er jo den rasseklubben. losby vinner.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her