Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lag NM Miklagard-teested....

Paragrafrytter

over 20 år siden

Paragrafrytter

Jeg har registrert at det er mange her inne som er skråsikre på at lag NM skal spilles fra svart, høyst sannsynlig har også arrangøren det i tankene.....men, i turneringsbestemmelsene så står flg.:
Teesteder:
Herrer: lag NM og 1.div spilles fra backtee(hvit).....

Kan ikke akkurat se at ut fra dette at det skal spilles fra svart ????

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Men som du ser selv, så står det back-tee, og nå er det engang slik at på Miklagard er back-tee sort! Og grunnen til at det står back-tee(hvit) i turnerings-bestemmelsene er vel kun fordi det aldri har vært arrangert nm på en bane som har noe annet enn hvit som back-tee.

Håper du ikke har holdt deg våken og grublet for mye på denne "problem"-stillingen! :)

mh

Paragrafrytter

over 20 år siden

Paragrafrytter

det har ikke holdt meg våken, jeg har bare lest turneringsbestemmelsene.....
skal selv være deltagende der oppe og da er det vel naturlig å lese hva bestemmelsene sier....for regelrytting og paragrafer er jo for noen den viktigste delen i dette spillet, eller ?

Bamse

over 20 år siden

Bamse

Da er det vel bare å bytte ut de sorte teeklossene med de hvite på bakerste tee da, så er problemet løst.... Oi sååååå vanskelig.....

Huff

over 20 år siden

Huff

Merkelig at det skal være nødvendig å svare spydig bare fordi noen spør om noe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her