Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Haga for første gang

Pelle

over 20 år siden

Pelle

Spilte Haga for første gang i dag, gul/rød sløyfe.

Jeg synes alt i alt at det er meget bra bane. Forholdsvis enkel og kort. Litt sånn frem og tilbake på et stort jorde, men likevel variasjon. Mange bunkere. Teesteder, fairways og greener var i meget bra stand, så de problemer som har vært er løst, bortsett fra en green som var litt skandale.

Merker likevel at de ikke sikter som Miklagard å være en mesterskapsbane i toppsiktet i Nord-Europa.

En ting som irriterte var en svært dårlig avstandsmerking på banen, kun 3 merker på fairway, ingen på spredelokk el. Baneguiden var en vits, ser flott ut, men bare fancy uten skikkelig avstandssirker som jeg er vant til.

Gikk ut tidlig, men var i hele dag svært få å se på banen. Da vi rundet etter ni hull på formiddagen var resturanten helt tom. Det er tydeligvis ferietid, men at de ikke derfor ønsker å lage et skikkelig juli-tilbud på greenfee er for meg meget rart. Det måtte da vært smart å kraftig senke prisen nå, men det går vel ut over imaget. Tilbudet er 600 inkl dagens.

Alt i alt, en bane jeg gjerne skulle vært medlem i pga flotte forhold og beliggenheten.

Ps, resturanten har et meget dårlig isutvalg, kun 3 forskjellige.. :-)

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Hyggelig å høre at Haga har fått orden på gresset sitt.
tror jammen jeg må ta meg en tur dit.

håper ingen sure lavhandicappere(ikke at alle er det, men de som er det da..... :D ) leser denne gode kritikken.........

hmmmm,..... kanskje jeg kjenner en medlem... dette må sjekkes.

Pelle

over 20 år siden

Pelle

Noen andre med synspunkter på Haga??

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Spilte banen i dag og det blir nok ikke noen flere besøk enda. De sliter fortsatt med greanene og harde fearways. Ballen spretter langt og rart. Vanskelig å bedømme nør mean treffer foran greean og ballen spretter over. FÅ i gang vanningen snatrest.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her