Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

P4 Vestfold

SA

over 20 år siden

SA

Hvem vinner?

2my

over 20 år siden

2my

Jeg tipper Henrik Bjørnstad foran Morten Hagen...

Helge

over 20 år siden

Helge

Etter 12 hull første dag leder Morten Hagen med - 4. Bjørnstad står på +5. Ser ut som om hjemmehåpet hvertfall får en god start. Tror og håper på Morten Hagen.

Livescoring her:
http://www.golfbox.no/livescoring/leaderboard.asp?tour={B23F75A9-D6A5-4F03-A84B-9E371B9896F0}&grp=1

Helge

over 20 år siden

Helge

4 birdier på Bjørnstad på de 6 siste hullene gjør at han ligger på 73 slag (+1) etter første dag. Morten Hagen leder meg 68 slag (-4) sammen med Morten Orveland, Oslo GK.
Banen er meget bra (spilte selv på torsdag) og været fantastisk. Nesten (men bare nesten) for varmt til å spille golf.

Gunnar S

over 20 år siden

Gunnar S

Noen som vet hva banerekorden er (fra back tee) ?

Kjell

over 20 år siden

Kjell

Tipper Morten Hagen vinner på hjemmebane. Han fortjener det!

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Er ikke hjemmeklubben til Morten Hagen Nøtterøy da? Vet han har spillt for Vestfold tidligere men det begynner vel å bli en stund siden... Banen har jo tross alt blitt helt forandret også...

Kjell

over 20 år siden

Kjell

Morten Hagen spilte for Nøtterøy i fjor, men har gått tilbake igjen til Vestfold.

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Ok, da vet vi det :-)

2my

over 20 år siden

2my

Jeg er ganske godt fornøyd med tipset mitt :)
(måtte bare si det...)

trippen

over 20 år siden

trippen

Ser at Camilla G. Hilland gjorde en fin turnering, og en av jentenes beste runder på lørdag. Er hun tillbake for fullt? Hun var vel høyt oppe for noen år tilbake. Hva hra skjedd siden?
En annen diskusjon er nivået på jentene. Det er ikke mye scoring under par. Hvorfor?

perry

over 20 år siden

perry

Hilland var i USA, men da hun kom hjem tror jeg hun satset på jobbkarrieren, ser bl.a. at hun skriver artikler for en norsk golfside.
Jeg kan likevel ikke si meg 100% sikker på at hun ikke satser.
Jeg spillte Vestfold i helgen, å la merke til at damenes utslagssted som regel på gul tee. Det er muligens i det lengste laget for mange.
Hovedgrunnen er nok likevel at nivået på norske jenteamatører ikke er godt nok. Det hjelper heller ikke at de beste juniorene, som har dominert på p4 var opptatt med EM. I Herreklassen stillte nesten alle de beste proene. Bjørnstad, Hagen, Rojahn, Dahl osv. De norske jenteproffene som Skarpnord, Sæther osv. er sjelden kost på p4.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her