Bananskru
Har aldri hørt om Golfporten.no før, men måtte jo ta en titt nå. Jeg har ikke noe imot at folk som er ute etter å lese om politikk får ispedd en del informasjon om golf. Det er i hvert fall politisk uavhengig informasjon. Jeg er derimot sterkt imot at folk som evt. går inn på Golfporten for å lese om golf blir pepret med politikk som de fleste nordmenn tar sterk avstand fra. Har man til hensikt å tjene penger på golfutstyr, er nok ikke denne sammenblandingen det største sjakktrekket.
Det står forøvrig på siden at "Hovedsatningsområdene er golfutstyr, cruise, Afrika safari, hotell, leiebil, og reiseliv generelt". Kan ikke helt se hva dette har med politikk å gjøre.
Dessuten: "Golfporten ligger på topp i de fleste anerkjente søkemotorer som Yahoo, Google, MSN, Alta Vista,AllTheWeb m.m.". Jeg søkte på "golf" på både Yahoo og Google, og fikk ikke uventet null søkeresultater fra Golfporten blant de femti første treffene....
Enda mer komisk blir det når man ser overskrifter som "Hurra, hurra, hurra for et EU som rakner!" og "Enkelte politikere driter i voldsofferet!". Dessuten har siden en utrolig stusselig layout som jeg ikke har sett maken til siden jeg tok mine første internett-skritt på begynnelsen av 90-tallet.
Å blande golf med politisk budskap er én sak som man kan være enig eller uenig i. Men det mest oppsiktsvekkende synes jeg er at et politisk parti legger en link fra sin hovednettside til en slik side som dette, som skal representere et av partiets fylkeslag. Dette synes jeg er helt utrolig, og sier meg mer enn nok om seriøsiteten til det politiske partiet Demokratene.
Btw: Vi har vel aldri før sett en større utbyggingstakt av golfbaner som det vi ser i dag. Og dette har skjedd uten at det såvidt jeg vet er så veldig mange demokrater i beslutningsberettigede posisjoner rundt omkring.... Så jeg tror vi golfere klarer oss ganske godt uten Demokratene.