Tiger McWould if he could
Jeg har spilt i to sesonger, og er i gang med min tredje.
har hcp 15,6, og koser meg når jeg klarer å treffe buffersonen.
i fjor og førsteåret, så følte jeg at jeg måtte komme ned i handicap fordi jeg ikke synes det var riktig å ha så høyt handicap når jeg spilte så mye som jeg gjorde, og spilte ganske bra til å være nybegynner.
jeg blir fortsatt glad når jeg kan skrive meg ned, for det bekrefter en forsiktig fremgang. er ikke lenger 40 tallet på rundene, og det er jeg også glad for, for det er tegn på at man kan fokusere på stabilitet i stedet for å slite seg ned i handicap.
jeg har et ønske om å komme meg til single, men ikke noen spesifikk målsetning i år.
årsak: jeg har ikke tid til så mye golf i år som i fjor, og kommer heller til å satse på en stabilisering i år.
Det er hele tiden nye utfordringer i golf, og det er det som gjør det så gøy.
jeg spilte til hele 26 poeng i dag(lol) og var alikevel fornøyd, fordi jeg hadde det så utrolig trivelig på banen.
det er viktig å vite hvilke ambisjoner man har, så det ikke er skuffelsen som er den sterkeste følelsen etter en runde golf.
hurra for Skottene, som har drevet frem det morsomste en voksen mann kan ha som hobby/fritidssyssel/idrett eller kall det hva du vil.... :O)