Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nytt forum?

Webmaster

over 22 år siden

Webmaster

Noen klager over at det kommer inn mange useriøse innlegg i dette debattforumet.

En måte man kanskje kan stoppe dette på er å ha et forum hvor man må være registrert for å kunne skrive innlegg. Dette betyr allikevel ikke at du må fremstå med fullt navn, men kan ha en nickname. På denne måten kan man holde litt mer orden på forumet ved bl.a. at alle innlegg fra samme bruker er under samme navn (nickname). Dette skjer ikke i dag!

Dette er bare en tanke/forslag fra min side, men jeg ønsker å høre om dette er ønskelig eller ikke.

Så spørsmålet er: Vil du heller ha et forum hvor man må være registrert for å bruke?

Dag T. Andersen

over 22 år siden

Dag T. Andersen

Jeg synes det bør være rom for friske diskusjoner! Mulig at det beste er at alle bruker påloggingsnavnet sitt... Da er man jo registrert. OBS! Formuet må være gratis!

Fersking

over 22 år siden

Fersking

Jeg synes det er helt fint som det er! Artig å kunne være litt "Dr. Jekyll og Mr. Hyde" innimellom! De som synes det er for mange useriøse innlegg tvinges jo hverken til å lese eller skrive. Og de "useriøse" innleggene inneholder jo ofte også både gode poenger og ærlige tanker, som man kanskje ikke ville tørre å sette på trykk i en annen situasjon.

Til slutt vil jeg bare si at jeg synes det er svært få useriøse innlegg her. De som vil se hvordan ting kan utarte seg, selv når alle må poste under fullt navn, kan jo bare gå til f.eks. newsgruppa no.general, no.religion osv.

Golfer

over 22 år siden

Golfer

Jeg synes også det er morsomt med litt friske innlegg med litt kraftig skyts.

Lett it be

over 22 år siden

Lett it be

Enig i det som er sagt her og i en annen diskusjon som penset inn på dette.

La forumet får leve slik det er i dag.

Dersom jeg må logge meg på hver gang blir det vanskeligere å bruke dette som en "fem minutter" på jobben.

Hallgeir

over 22 år siden

Hallgeir

Det er de useriøse innleggene som er mest underholdende.
Det meste som blir skrevet her har en kjerne av sannhet i seg, og blandingen av seriøse og "freske" innlegg er etter min mening akseptabel.
Jeg er sikker på at dette forumet bidrar både til billigere priser på utstyr og bedre banekvalitet.
Ved å begrense de mest ekstreme innleggene kan debatten bli tørr.
Seriøse høflige etiketterespekterende golfere er ikke det morsomste som finnes.

Harald Sørensen

over 22 år siden

Harald Sørensen

Jeg mener det bør innføres innlogging. Dere kan fortsatt være anonyme hvis dere ønsker det, men som Jarle skriver vil det bli vanskelig å operere under flere nicknames... Det er jo ikke akkurat heldig at folk svarer på egne innlegg her, under nye navn. F.eks. en kølleimportør...

Jarle M

over 22 år siden

Jarle M

Det vil ikke være noe innlogging. Man vil evt. registrere seg én gang. Senere skriver man bare inn et passord i dét man sender inn innlegget. Da vil innlegget automatisk knyttes til riktig person/nickname. Værre enn det blir det ikke.

Jorunn

over 22 år siden

Jorunn

Og med konkurser, vil prisene gå opp!!

Fersking

over 22 år siden

Fersking

Skal man anta at du bommet ørlite på tråden, Jorunn?
Hvis ikke så er det vel på tide for meg å grumse til hodet med en pils eller så...

Jorunn

over 22 år siden

Jorunn

Beklager så mye "Fersking. Innlegget mitt skulle vært i "FY Miklagard"

Hallgeir

over 22 år siden

Hallgeir

Til Harald Sørensen
Noen har haugevis av e-mailadresser og gjerne flere pc'er. Den som vil operere med mange navn kan gjøre det akkurat som før.
La oss fortsette slik som nå.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her