Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Heia Norge!

Natta

over 20 år siden

Natta

Nå ser det endelig ut som om det har løsnet for våre beste amatører i EM. Vi klarer i skrivende stund å holde store golfnasjoner som Island, Tsjekkia og Slovakia bak oss! Stå på gutta og fortsett å bruk det Per Sundberg har lært dere, han er gull verdt for norsk golf!!!!

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så deilig å glede seg over andres mindre gode prestasjoner, makan!

Det er tydeligvis fryktelig mye i uttrykket "det eneste som er bedre enn egen lykke er andres ulykke".

Pinlig! Alltid!

Leif-Sigve

over 20 år siden

Leif-Sigve

Norges prestasjon i EM er klart godkjent synes jeg. Noen kanskje synes det er liutt dårligere enn forventet, men det kan på ingen måte kunne påstås att insatsen er så dårlig att en kan bruke ironi i sammenhengen.

Derfor synes jeg denne tråden virker helt tåpelig

Carl Gustaf

over 20 år siden

Carl Gustaf

Nå må hodene snart rulle blandt ledelsen i norsk elitegolf. Elendige resultater på både amatør og pro-spillere må få konsekvenser. Selvsagt er det spillerne selv som har hovdskylden, men helt klart at ledelsen ikke har gjort jobben sin de siste årene.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Kom med forslag til forbedringer, vær litt konstruktiv, å bare si at alt er feil kommer man ingen vei med.

Webster Clarke inn er ett tiltak, muligens flere samlinger for de beste av de yngre&håpefulle et annet? Støtte til spill i Danmark og Sverige et tredje?

Koala

over 20 år siden

Koala

Hallo. Norge er en liten mininasjon i golf og en kan ikke forvente seg stort mer enn det som blir prestert i EM. Jeg synes dere skal slute klage og heller håpe de kan sikre seg en finfin 9:e plass. Hvis de klarer det synes jeg det er en meget positiv fremgang for norsk golf.

Torstein,kim,petter,Markus

over 20 år siden

Torstein,kim,petter,Markus

bra at dere kommer med tips og rad om hvordan vi skal spille. Vi har ikke hatt noe knall Em akkurat men men. Blir patetisk a skylde pa Coachingen osv. Ganske pinglete a ikke oppgi navn. Det er bra at folk bryr seg og noen kommer jo til og med med positiv kritikk i steden for a bare kalle alt NATTA.

Ha en fin sesong

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her