Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Drammen, Kongsberg, Elverum..

Tore P.

over 20 år siden

Tore P.

Noen som vet hvordan forholdene er?

Skal spille noen runder i Norge i ferien og disse er mest sannsynlige. Tyrifjord, Asker og Oustoen (hvis de tar ikke-medlemmer i sommer) er ogsaa av interesse.

Sportslig Hilsen
Tore P.

Frode K

over 20 år siden

Frode K

Drammen og Kongsberg er i alle fall i god stand. Har ikke spilt noen av de andre banene du nevner, men regner med at de fleste østlandsbanene er i bra stand nå.
Gleder meg til ama touren på Miklagard til helgen. Hører rykter om at den banen er i topp stand også :-)

Frode K.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Vi arrangerte AMAtour på tyrifjord i helgen, og banen er strøken.
spilte en runde i går, og skal spille i dag og i morgen....... :D

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Tyrifjord er helt utrolig nydelig og nammis for tiden. Lett rough er det også :) Men jeg er jo dritsur på banen da. Spilte +3 på innspillsrunden, og +15 på Amatour.. Ond bane.

Asker her veldig bra greener nå, men banen er jo litt Mikke Mus. Miklagard er i herlig stand. Kongsberg er også mycke bra (har jeg hørt)

Picard

over 20 år siden

Picard

+3 var jo slettes ikke gale. Hvor mistet du slagene under turneringen da? PS. Heter blandt rutinerte tourspillere at man aldri skal hulle ut på en innspillingsrunde ;)

over 20 år siden

hehe, når jeg spiller + 15 så er jeg hoppende glad jeg.

tydelig litt igjen før jeg kvaler til P4...... :)

hvilken plassering fikk du Gunder?

SJ

over 20 år siden

SJ

Hvis jeg kan hulle ut 18 hull uten å skape kø har det vært en god dag! :-)

KK

over 20 år siden

KK

Drammen er veldig bra. Kongsberg har bra greener, men veldig rufsete og ujevne fairways..

Tjäna

over 20 år siden

Tjäna

Jeg spilte Lag-NM Junior på Oppegård denne uken, og banen var i fin stand. Greenene var fine, jevne og raske!! Men den er veldg trang noen steder og det er ikke spesielt fint om du slår "bredt".

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Leste at Kongsberg skal ha gratis greenfee fram til 10:00 og 100.- etter hele Juli??. Noen som kan bekrefte dette??.

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Er det ingen som har info om Elverum? Skal dit i en annen sammenheng til uken og hadde tenkt å lure meg til en runde.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her