Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

US Open for damer

Floko

over 20 år siden

Floko

Bare reklame i den møkka sendinga jo... Herregud så irriterende...

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

jepp. Følger usa-reklamen... Glad jeg ikke lever "over there"!

driter

over 20 år siden

driter

egentlig i at du irriterer deg. Bruk av knappen!

Floko

over 20 år siden

Floko

Det er vel ingen som har sagt at jeg ikke vil se, bare synd sendingene blir ødelagt med reklame... Så av knappen er ikke noe valg, DUST!!!

704

over 20 år siden

704

Enig med Floko. Det er utrolig mye bedre å sitte å se på blomsterbildene som det pleier være på sendinger fra PGA-touren.

Føler jeg går glipp av mye mer når reklamen kommer. Og det gjør jeg sikkert også, for på PGA-touren pleier de jo sende europeiske spiller i reklamepausen eller gode slag som de sender i opptak etter reklamepausen (og det er jo bare fint å se disse igjen).

Nå er det jo ikke sikkert de hadde dette på US Open for damer, men igjen. Bedre med blomster og trær...

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Alternativet ville vel vært at "norske" kanaler ikke sendte fra turneringen, slutt å syte!

Minner om den tiden TV3 startet da det var reklame hvert 20.minutt i alle filmer, selvsagt "helt uakseptabelt" for alle i Norge....

Hallo!!!

Dale

over 20 år siden

Dale

Det var f*en meg avbrudd hvert sjuende minutt. Svært irriterende. De sendte ikke reklame hele tiden, heller. De fyllte opp mye av tiden med programannonsering. Virket som de hadde problemer med å fylle alle pausene. Så kom ikke her med alternativene dine, Fooore, det er grunn til å klage, og kanskje skjerper de seg. _Jeg_ gidder i hvert fall ikke å se på golf på denne måten. Men så gidder jeg heller ikke å se film på TV3.

Koko

over 20 år siden

Koko

Så British open i tv da jeg var i england i 1996. Sending hele dagen og kan ikke huske at det var reklame. BBC tro jeg det var.. Var andre boller det..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her