Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Greenfee i sommer?

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Jeg har hørt at Hauger kjører greenfee på 300.- i Juli. Er det noen andre baner som har tilbud i Juli??

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Tror jeg leste at Skjeberg har et veldig bra tilbud i juli, NOK 150 mandag-fredag, noen som kan bekrefte?

Oppegård har NOK 250 før klokka 14 på hverdager.

Drøbak NOK 200 før 07:50 og etter 19:05 på hverdager.

jagr

over 20 år siden

jagr

Skjeberg har 150 kr før kl 15:00 alle dager egentlig.

SJ

over 20 år siden

SJ

Følgende priser gjelder for Skjeberg i juli:

Lørdag/søndag: 200 kr
Mandag-fredag: 150 kr

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Da blird et vertfall Hauger og Skjeberg i sommer. Må bli i hovedstaden.
Kan bli bra likevel dette med by sommer. Noen andre tilbud??

TF

over 20 år siden

TF

Nes har 275,- før 1400 på hverdager. Ikke så langt fra Oslo.

250,-

over 20 år siden

250,-

Kongsvinger har 250,- på den nye bana si. Åpnet nå i helga. Er bare 9-hull enda, men er en utrolig fin bane. Vel verdt et besøk!

Ole B.

over 20 år siden

Ole B.

Patetisk!! Dere høres ut som snyltere alle sammen! Hvorfor ikke betale det det koster? Hadde alle vært som dere hadde det ikke vært en eneste bane i Norge som kunne holdt åpent, økonomisk går det bare ikke. Dere kjøper vel utstyr i Sverige og på nettet også??? Fattigfolk burde begynne med noe annet og la oss andre få banene vi er villige til å betale for i fred. Dere blir ikke savnet om dere bare spiller i Sverige samtidig som dere er på flesketur!

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Uff, det må være trist for deg Ole B. å måtte gå rundt på golfbaner med folk som er opptatt av hvor mye det koster å spille, all medfølelse oversendes herved med ønske om at jeg aldri havner i samme ball som deg...

For jeg er opptatt av kostnader, også i fritida, så det må være en plage for deg å spille med meg......

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Det er sånne som Ole B. som gjør at golfen aldri vil bli folkekjær i Norge.

bare fordi man er kostnadsbevisst, så kan vel ikke det plage en som er ute og golfer......

Å golfe
golfer
golfet
har golfet

/me 0ut

Ole B.

over 20 år siden

Ole B.

Jeg spiller i hvert fall med god samvittighet, da jeg vet at jeg betaler for meg. Snyltere er gjerne medlem i postkasseklubber og bare vil spille på redusert greenfee og kjøper bare utstyr på salg, og da helst også i Sverige! Disse bidrar absolutt 0 til å fremme golfen og baneutviklingen i landet. Håper det er salmonella i kjøttet dere kjøper neste gang over brua.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Jeg må le. Hehe. God bedring Ole.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Underholdende og trist samtidig!!

Gamebreaker

over 20 år siden

Gamebreaker

Trist person!!!

Ole B.

over 20 år siden

Ole B.

God sommer. hehe.....

SJ

over 20 år siden

SJ

Hehehe,

Tenke seg til å kjøpe ting på tilbud.... Å fydda!

(Jeg mistenker for øvrig at det er en aldri så liten provokasjon inne i bildet her...)

over 20 år siden

jeg mistenker at SJ har rett.....

:OD

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Jeg regner med at det er ganske stille på banene her i byen i fellesferien. Dette er klubbene sin måte å få inn litt penger som elers hadde blit brukt på et par kalle øl et sted i byen. =;-). Får se om det er noen klubber som kan lokke ut litt penger fra meg.

Ole B.

over 20 år siden

Ole B.

Jeg personlig skal lete opp de banene som tar full greenfee og spille der. Skulle jeg, av en eller annen grunn, havne på et sted med redusert greenfee, vil jeg insistere på å betale full pris. Samtidig vil jeg kjøpe masse av de dyreste ballene og sørge for å slå bort så mange av de som mulig, helt uaktuelt å lete etter de om de havner utenfor fairway. Før jeg reiser hjem etter en utsøkt middag i klubbhuset, vil jeg garantert kjøpe minst 1 golfkølle. Etter en slik dag, sover jeg veldig godt, selv om hcp'et har blitt høyere og lommeboka lavere.

hm

over 20 år siden

hm

noen steder med gratis greenfee i sommer (alla kragerø i fjor og igjen etter sommerferien i år)

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Miklagard NOK 450 i juli måned.

Ole B.

over 20 år siden

Ole B.

Gleder meg til å spille der, men enda mer til å betale 900 kr som det skal koste. Vil de ikke ha de ekstra pengene, så kan de jo gi det til juniorarbeid i klubben.

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Kragerø 500,- i Juli....ALTFOR dyrt....

Ernie

over 20 år siden

Ernie

Kragerø har vel kun 1 måned hvor de får inn "bøttevis" med greenfee og det er i fellesferien. Når det gjelder prisen så tror jeg det er få som klager over den etter at de har spillt banen. Etter min mening norges beste bane.

Ole B.

over 20 år siden

Ole B.

jeg synes faktisk at de fleste klubbene i Norge bør legge på prisen, så vi får skviset ut de som ikke har så mye penger som meg og John Arne Riise.
så får jeg, med Porschen min parkert nærmest klubbhuset sammen med Ferrarien til John Arne.

Ole B.

over 20 år siden

Ole B.

Til falske Ole B. over: Jeg har ikke Porsche. Porsche er for fattigfolk. Derimot er jeg ganske stolt av de 2 Bentley'ne mine. Ikke er jeg redd for å gå litt etter å ha parkert heller, jeg er ikke så fin på det jeg..

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Nå er pjattet pinlig nok!

over 20 år siden

å herregud.....

jeg vet ikke lenger om Ole B. er seriøs i noe av det han har skrevet her, men når det er galt for golfsporten å lokke med pris-tilbud, da vet ikke jeg.

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Vestfold GK halv pris fre/lør etter kl 15.00 i juli.

Noen flere?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Ole B.
Slike som deg gjør sporten vår alt annet enn folkelig. Men du kan vel gjøre som de 18 på Rio Secco i Las Vegas, bygge egen klubb, så får du være ifred, og kan bygge akkurat så dyr bane du ønsker deg, så kan dine venner og deg selv spille ifred for oss vanlige mennesker...

Jeg vil tippe Ole B ellers er meget opptatt av markedsøkonomi!!! Så hvorfor får den ikke fungere i golfNorge??? Kan du svare på den Ole B?

Kongsberg har GRATIS spill FØR KLOKKEN 10 på hverdagene, og 100 kroner i rabatt ellers...HELE JULI.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Jeg må si jeg finner det litt merkelig at Grorud GK ikke setter ned prisene på greenfee i sommer. Jeg kjørte forbi både på vei til og fra Hauger i dag, og banen var nesten tom.

Greenfee på 350 blir altfor dyrt når konkurrenter i nærheten har sommerkampanjer.

Tore

over 20 år siden

Tore

200/250 på Kjekstad, innkluderer en runde på kothullsbanen også.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her