Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Grøntkort i dag!

Magnus

over 20 år siden

Magnus

Bestod grøntkort prøven i dag!:D WEEEE

Skal bare melde med inn i Asker GK nå, så skal jeg spille masse!! WUHU! Kommer til å spille hver dag nå i 2 uker:D

Tom

over 20 år siden

Tom

Lykke til. Du kommer til å trenge det. Husk ikke bann på banen. lol

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Grattis :-)

Kos deg på banen.

Trudelutt

over 20 år siden

Trudelutt

Et godt råd, bare... Husk å varme opp og strekke deg skikkelig etter endt runde. Det er veldig lett å få noe dritt i ryggen eller skuldrene, som gjør at du må ta pause leeenge.

Brian Phillips

over 20 år siden

Brian Phillips

Magnus,

Congratulations!! Play as much as you can...there is no greater sport. Travel and see as many courses as you can and I hope you make it to Scotland and play The Old Course one day..

Brian

Globetrotter

over 20 år siden

Globetrotter

Why not play The New Course, must be a lot better than the old?

Yngve Johannessen

over 20 år siden

Yngve Johannessen

Old course rules.........

Marius

over 20 år siden

Marius

Halla Magnus...

Antar at du er han Magnus'en jeg tok grønt kort med i Asker på lørdag?

Anyway:

Er det noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra du melder deg inn i en klubb og fakser dem beviset på at du har bestått grønt kort- testen, til du får kortet i posten og kan begynne å spille?

Et spm. til: Pleier det å følge med en putter til et halvsett?

Quasimodo

over 20 år siden

Quasimodo

Ja, putter følger med.

mørk medlem

over 20 år siden

mørk medlem

Grattis da Magnus... =) Får kose dej med golfen fremover... HUSK: Spill og ha det gøy... Ikke surmule for et dårlig slag... Mange har den uvanen... Ikke bra... he he...

simen fulland

over 20 år siden

simen fulland

Gratulerer, og velkommen inn i en verden full av gleder og frustrasjoner:-)....mest det første. Tiden fra de motar faksen til du får ditt grønne kort, er vanligvis 1 dag pluss tiden det tar kortet å reise sammen med posten. Simen Fulland

Vegar

over 20 år siden

Vegar

Gratukerer !
Skal selv ta teoriprøven i dag, og bane prøven neste uke ! jeg var bare nødt til å sette igang med prøven siden jeg har Nordvegen golf bane (karmøy)som nærmeste nabo..........Banen er bare blitt dritt bra, nå som den er utvidet til en full 18 hulls bane like i sjø kanten! denne banen anbefaler jeg på det sterkeste.........ta turen da vell ?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her