Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

The inner game

Dale

over 20 år siden

Dale

Fikk anbefalt Tim Gallweys "The Inner Game of Golf" av en venninne som riktignok ikke spiller golf. Hun er psykolog, noe som ikke direkte diskvalifiserer, men jeg vet ikke om det er golfspillet mitt hun vil hjelpe. Er det noen her som har lest den, og som eventuelt vil applaudere Gallwey?

Twiggy

over 20 år siden

Twiggy

har ikke lest den boken du skriver om her, men vil du få skikk på den mentale delen av spillet ditt, kan jeg anbefale Bob Rothella`s bok "Golf is not a game of perfect" Hjalp meg i allefall..

Picard

over 20 år siden

Picard

Dr. Bob Rotella - The Golfers Mind. Fikk anbefalt denne av min pro. Skal etter sigende være den beste på golf-psykologi.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0006TTAO2/qid=1119433673/sr=8-6/ref=sr_8_xs_ap_i3_xgl200/104-5995495-1318329?v=glance&s=sporting-goods&n=507846

Brian Phillips

over 20 år siden

Brian Phillips

This is the book that Ernie Els' shrink preaches and uses. It is supposed to be good.

Brian

Fick Naldo

over 20 år siden

Fick Naldo

Enig i lovprisingene av Bob Rotella. "Golf is not a game of perfect" er glimrende.

Jeg har også en enkel DVD av Rotella og Faxon som heter "Put to win". Handler - ikke overraskende - om putting, og anbefales til alle som noen ganger føler seg utilpass på greenen...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her