Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forskjellen på golfballen?

Rudolf

over 20 år siden

Rudolf

Hva er egentlig forskjellen på goflballene? Tenker da på tallene som står på dem...

tallenes

over 20 år siden

tallenes

tale er klar: De er kun for å være nettopp tall, og for å lettere skille din titleist 3 fra en annens titleist 2 om ballene ellers er like.

pelle

over 20 år siden

pelle

Men likevel så merk ALLTID ballene med ditt eget kjennemerke.

Trudelutt

over 20 år siden

Trudelutt

Merk ALDRI ballene med ditt eget kjennemerke - det betyr nemlig ulykke. Hvis du likevel må, så bruk din venns initialer.

:-)

skjer a

over 20 år siden

skjer a

er det mulig.. har ikke vært her inne så lenge,og har lest mye rart her, men denne tar kaka tror jeg. kan se ut om det er en del rakettforskere her inne....

prøv helle å spill tennis dere.....

Er det mulig!!?

over 20 år siden

Er det mulig!!?

Sier ikke mer.......

Toigrrr

over 20 år siden

Toigrrr

hva er galt med å stille det spørsmålet da?
bedrevitere trenger for pokker ikke kommentere slik.......

Er det mulig!!?

over 20 år siden

Er det mulig!!?

Man må jo skjønne at det er ballmerket og ikke ballnummeret som har noe med forskjellen å gjøre.

En Titleist 1 er ikke bedre enn en Titleist 4... Er ikke en bedreviter av den grunn. Eller hva Toigrrr...?

olemartin

over 20 år siden

olemartin

Er man fersk så er det mange ting man lurer på som kan virke opplagt for de som har spilt en stund. Jeg lurte også på hva det nummeret var for noe de første gangene jeg så det.

Rudolf

over 20 år siden

Rudolf

Beklager at jeg stilte et spørsmål som tilsynelatende virket helt håpløst for dere, men jeg vil jeg gjerne kommentere at jeg aldri har mottatt lignende svar på et spørsmål stilt på andre forum.

Personlig trodde jeg det hadde eksempelvis noe med vekter å gjøre,men tydeligvis ikke...

Olle

over 20 år siden

Olle

Helt greit å spørre vil ikke bli klokere hvis man ikke gjør det.

Til alle som rakker ned på nybegynnere som spør "dumme" spørsmål, prøv å husk tilbake til den gang dere hadde mer enn 1,2 hcp, da dere faktisk ikke kunne leve av golfen som i dag. Kan være at dere lurte på noen selvfølgeligheter dere også!

Hei

over 20 år siden

Hei

Det var vel bare en vrang en som smalt til med den sure - de finnes overalt også her. Det er ikke sikker at han spiller golf en gang - så bare spør og overse ham

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Det må da for f... være lov å stille spørsmål her inne uten at hovne og arrogante mennesker skal sitte å sutre over at dems viten er uovertuffen overlegen. Nei jeg sier cirka det samme som en annen herremann her inne: "Min Herre De fortjener en kold dousch!"

For min del er par-tall på ballene bedre enn oddetall. Men det er jo bare fordi jeg er gal i huet.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Da jeg tok grønt kort i fjor, var det en i "klassen" som stilte akkurat det samme spørsmålet. Man så ikke kursholderne sukke og himle med øynene av den grunn.

(...)

over 20 år siden

(...)

Vanskelig å fyre opp folk her...

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Så målet er å fyre opp folk? arroganse blir sjelden møtt med smil. Voks opp.

Slik blir det vel på anonyme forumer. Da sier mange mye piss.

hele..............

over 20 år siden

hele..............

................spørsmålet er helt på trynet!!!! enig med "er det mulig?"

(...)

over 20 år siden

(...)

Slapp av Gunder! Det er ikke jeg som ligger bak de nickene for å si det sånn! Men etter å ha lest dem merker jeg en viss trang til å fyre opp folk, og det værste er at folk biter på som sultne makrell i en stim!

Rudolf! Ikke bry deg om det.. Folk spør meg stadig vekk om det du lurer på og jeg fnyser ikke av dem av den grunn. Helt naturlig å være nysgjerrig på den "nye" sporten/hobbyen du har tiltenkt deg. Lykke til med resten av "golfkarrieren", så ses vi vel ute på banen!

FORE!

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

godt at noen klarer å svare på spørsmål uten å være flåsete i hvertfall.

alle spørsmål er relevante, enten du er fersk eller har spilt lenge.
det har vel litt med når du egentlig får interesse for det du holder på med.

mange spiller jo i årevis uten å vite hva fade og draw er for eksempel, selv om vi lærer det på GK kurset vel og merke. det er ikke fade og draw som avgjør om du får etablert hcp, og da betyr det veldig lite for de fleste i starten.

Greit at det er lett å fyre opp her. det er vel nesten det dette forumet er til for, men supert at man kan diskutere trivielle ting også.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Er ikke fyrt i det hele tatt jeg. Jeg er nordnorsk og bruker gloser når jeg blir provosert :p Men jeg skal la være å lire av meg god-uttrykkene hjemmefra av fare for å virke oppfyrt.

Gamebreaker

over 20 år siden

Gamebreaker

"sjer a"....fjott, gå og lek med ramnefjell.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her