Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Pro

El Slaiso

over 20 år siden

El Slaiso

Jeg har gått til en rekke proer oppigjennom, og begynner å bli lei av å høre floskler som "sving igjennom" og "se på ballen" osv. Nå er jeg inne i noe som må kunne karakteriseres som en meget tung periode, svingteknisk sett, men av nevnte erfaring gidder jeg ikke oppsøke en gjenomsnittlig pro, med mindre noen kan gå god for en som virkelig kan hjelpe meg med problemene mine. Noen som vet om en slik, f.eks. innenfor en ti mils radius av Oslo?

totti

over 20 år siden

totti

Norges beste pro heter Darren WebsterClarke og holder til på Miklagaard. God tur:)

totti

over 20 år siden

totti

Det er ikke sikkert DWC er Norges beste pro bare fordi han har har bra spillere i stallen. DWC er sikkert veldig flink med gode spillere, men det er ikke sikkert han er best for spillere som sliter med å treffe ballen rent. Tror du f.eks. en grøntkortspiller ville merket forskjell mellom Butch Harmon og en vanlig klubbpro i Nord-Norge. Det er ikke sikkert!

ikke totti

over 20 år siden

ikke totti

Beklager, var selfølgelig ikke meningen å legge ut innlegget under navnet totti

svein

over 20 år siden

svein

kan jo prøve en god en som jeg har brukt:

Thomas Nielsen

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Darren W. Clarke anbefales på det sterkeste. Ingen kan jo si hvem som er norgest beste pro - folk er forskjellig og vil ha forskjellig erfaring med div proer. Men DWC har ubestridt en meget bra CV i ryggen som kan forsvare hans virke.

Venner skryter også av Mark Nichols på Ballerud, Ross på Losby.

Perry

over 20 år siden

Perry

Noen som har erfaringer med Jody Bateman på Borre?

pelle

over 20 år siden

pelle

Thomas Nielsen... huff og huff.

For et par år siden så visste jeg at jeg hadde en helt feil sving og ønsket å rette på den. Men Thomas mente at her var det bare å fortsette i det samme gamle og han sto vel mer eller mindre bare ved siden av meg og slo baller selv. Det var 20 min i dass. Er jo mulig at han ikke så noe potensiale og mente det var bedre at jeg hakke meg videre på den svingen, men han prøvde jo ikke en gang å lære bort noe!
Så prøvde jeg en annen pro en uke etterpå, en svensk dame!
Og det var andre boller, hun tok tak helt fra scratch. Svingen ble helt endret og jeg gikk krafig ned i hcp.

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Gunder: Ross jobber nå på Asker.

En dårlig dag kanskje?

over 20 år siden

En dårlig dag kanskje?

Har opplevd det samme som pelle med en annen pro. Anbefaler ikke Nichols for min del. Opplevde ham som lite interessert i å fikse min sving da jeg var helt på bærtur. Jeg slo med driver og bommet og bommet. Han anbefalte meg bare å slutte å slå med den, og virket ikke interessert i å jobbe med en "fersking som akkurat hadde tatt GK og ville for en hver pris lære å slå med driver"

Poenget er at jeg hadde slått svært bra med driveren sesongen før, og han mente jeg burde vente til jeg kom ned mot 10-15 i hcp.
Men det har jeg jo!

En annen pro på Fornebu derimot fikset svingen min ganske greit, husker desverre ikke navnet.

Litt selvransakelse: Tror også det ofte kan være tilfeldig hvordan protimen går ut fra hvordan man går frem som kunde.

Noen proer er veldig gode på lengre kundeforhold, og ikke så gode på enkelttimer.

Olle

over 20 år siden

Olle

Du mener at man må være veldig respektfull og snill, når man får den store ære til å betale for pro'en sin tid??

JB73

over 20 år siden

JB73

Anbefaler oxo DWC. Utrolig sympatisk fyr som ga meg gode "nøkler" å jobbe med. Bør vel oxo si at jeg er langt fra en tour-spiller, så her er det rom for alle ;-)

koz

over 20 år siden

koz

også staves ikke oxo, til din informasjon (Hvis du ikke er en 14 år gammel jente)

taylorfade

over 20 år siden

taylorfade

Har selv hatt en pro time med thomas nilesen. Det var ikkke noe lærerikt. Han skulle bare brife hvor god og skulle vise meg hvordan jeg skulle slå og slo baller selv. Men vet ikke hvordan er nå som han har det slammegolf greiene sine.
Vil anbefale Fredrik Enge på bærum. Utrolig god og han har alltid en medsin på sykdomen din. Utrolig utdmyk og gjør det ikke vanskelig.

Lykke til med og finne den rette proen for deg.

steffn

over 20 år siden

steffn

quote:koz (22.06.05 kl. 02:18)
også staves ikke oxo, til din informasjon (Hvis du ikke er en 14 år gammel jente).. bra sagt :)

Thomas hansen på øgk er flink.

Veldig fornøyd...

over 20 år siden

Veldig fornøyd...

med Kjetil Hansen på Ballerud

JB73

over 20 år siden

JB73

koz: Så hyggelig at du har noe å fordrive tiden med på gamlehjemmet. Ja, det er leit at språket vårt forfaller. Tips: ta turen innom golfsiden.no, og slå av en prat med Asbjørn. Han er oxo interessert i språk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her