per chr. kolstad
Kjære Jonas,
Leste inlegget ditt og fikk lyst til å svare, og med stor fare for å tråkke noen på foten vil jeg på forhånd si at jeg snakker generelt og ut ifra egne erfaringer.
Med 30 + i hcp har man ingen jevn og stabil sving, noen ganger slår man hardt igjennom andre ganger løst og ledig. Noen ganger svinger man utenfra og inn andre ganger omvendt. Poenget mitt er at det spiller ingen rolle hva slags køller man spiller med.
Etter å ha brukt mye penger på køller og byttet 6-7 ganger skjønner jeg nå at jeg heller skulle lagt igjen pengene mine hos pro'en.
Jeg tror det beste er at når man kommer under de 20 også rådfører seg med pro'en og kjøper køller av han, selv om du må legge igjen mer penger enn om du kjøper igjennom nettet eller annet.
Noen av de singel hcp jeg kjenner har prøvd, vet forskjellen og vet hva de skal ha, da spiller det ingen rolle hvor de kjøper det fra, de er sin egen pro. men før vi kommer dit, er det lurt å lytte til de som vet, det er alltid det billigste i lengden.
Dette kun for å dele mine dyrekjøpte erfaringer, og har kanskje ikke noe med deg å gjøre.
Ønsker deg lykke til videre i din golfliv!
Med vennlig hilsen
per chr. kolstad