Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Eureka! Driveren.

engelskmann

over 22 år siden

engelskmann

Det er mye på disse sidene om drivere og sine komplekse egenskapene.
Jeg kjøpte en Callaway driver i fjor (min aller første driver), etter å ha prøvd noen demoer. Jeg måtte stille meg opp helt spesiellt for å få et godt slag; noe jeg trodde var normalt for å slå med en driver. Jeg opplevde en veldig høy prosent slice også. Jeg regnet med at det var swingen min jeg måtte jobbe med. Etter en sesong med den driveren ble jeg lei av for mange dårlige slag.
Jeg har nå i de siste dagene, prøvekjørt noen andre drivere, og med en gang jeg traff med en av dem, (en mizuno), innså jeg at det ikke var fullt ut jeg som var problemet. Ballene gikk lengere og rettere enn med noen andre driver, og uten at jeg måtte ta spesielle justeringer i oppstilling. Den har jeg nå kjøpt.
Dette innlegget er ikke ment å være negativ for Callaway og positiv for Mizuno;
Poenget mitt er at det finns (mest sannsyligvis) en driver som passer best til akkurat DEG, og det er den du skal kjøpe. Ta ikke hensyn til alle dette tekniske stoff om driverne: det hjelper ingen ting hvis DU ikke kan bli venner med køllen.

Boromir

over 22 år siden

Boromir

Endelig kom det et innlegg som dette i debatten om hva som er den beste driveren for den enkelte. Har selv hatt samme problem og samme løsning, da med hjelp av pro i valg av driver. Tro det eller ei, han anbefalte meg å bestille fra USA slik at jeg kom best mulig ut i pris. Vi kom til en enighet i de ulike spesifikasjonene på driveren. Det kalles kundebehandling.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her