Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forsikring av golfutstyr

Fred

over 20 år siden

Fred

Er det noen her som har forsikret golfutstyret sitt? Finnes det slike forsikringer og hva dekker de?
Finner ingenting på If eller Vesta sine sider nå, men det går vel under verdiforskring.

Har nytt golfsett til ca 20000 på vei og tenker jo på tyveri utenfor klubbhus, fra bil mm.
Fra bil tror jeg muligens dekkes på bilforsikring, men sikkert mange forbehold og maks grense.
Tyveri utenfor klubbhus dekkes kanskje ikke ettersom man ikke passer på det og det "ikke er låst".

Noen med innspill?

Megaslice

over 19 år siden

Megaslice

Foreslår at du ringer til f.eks. Gjensidige. Vet de hadde spesialforsikring for golf-utstyr, men som du selv sier så er det helt klart begrensninger i dekningen - og tyveri av utstyr som ikke er passet på, er helt klart ikke dekket!

Toughloose

over 19 år siden

Toughloose

Jeg har verdigjenstandsforsikring på mitt golfutstyr. Verdi ca 30000 og det koster meg 700 kroner i året. Ble frastjålet bil med golfustyr for to år siden og fikk igjen hele summen på utstyret på verdigjenstandsforsikringen.

Cal

over 19 år siden

Cal

Dette skal vel være innenfor dekningen av en høyst normal reiseforsikring, skal det ikke?

Håkon

over 19 år siden

Håkon

I mange tilfeller vil vanlig reiseforsikring dekke tap, men ikke nødvendigvis fullt ut og i alle tilfeller. Jeg har derfor forsikret alt golfutsyret til familien i If innen vanlig totalforsikring.

Megaslice

over 19 år siden

Megaslice

Skal ikke reklamere for Gjensidige, men de har i hvertfall liggende på nettet en brosjyre med vilkår:

http://forsikring.gjensidigenor.no/delta/portal/forsikring/ois/db/data/brosjyrer/golfutstyr/Golfutstyrforsikring

http://forsikring.gjensidigenor.no/delta/portal/forsikring/ois/s?p=21937&pp=gn&q=golf&v=21937

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her